Om compare på facebook...

Ni vill sitta fast i handklovar med mig, ni tycker att jag är galen snygg smart och sexig, ni tycker jag är äventyrlig och ni vill till och med gifta er med mig...allt det där ytliga crapet kan jag väl ta.

Sen att jag ligger rätt risigt till när det gäller att vara punktlig pålitlig och lojal och ingen vill se mig som mor till sina barn är också fullt förståeligt.

Jag kan se en logik, lite tivoliaktig fortfarande men det finns en logik

sen spårar det ut...

100 procent av de som har compare-at tycker att ronnie roadkill HAS BETTER HAIR!!!!

SKÄMTAR NI! ÄR NI BLINDA? DRIVER NI MED MIG???

varför tror ni att jag kallas för roadkill egentligen...joo för att jag ser ut som en överkörd skunk i huvudet...helst skulle jag alltid gå med mössa eller raka av skiten.. för alla er förvirrade personer kan jag lugnt och stilla berätta att jag klippte mig sist hos en frisörstudentska på Kanadas östkust i St Johns New Foundland i henns White-trash-lägenhet klockan fyra på morgonen...hon gjorde fel när hon färgade mitt hår så det slutade med att jag fick slia av mig alla kläderoch kasta mig ner i badkaret där hon försökte rädda det som räddas kunde med iskallt vatten iochmed att vamrvattnet blivit avstängt på grund av utebliven el-räkning...

när jag kravlat upp med mitt roadkillhår ur the bath-tub och huttrande och blå försöker klä på mig mina kläder igen och går ut för att röka krockar jag med henne i hallen spritt språngande naken där hon granskar mig från topp till tå och undrar om jag inte vill hoppa in och joina henne och hennes tio år yngre pojkvän som dessutom är lillebror till min polare och ha lite sexy time...

jag avböjjer vänligt, de knullar i en timma rätt högljutt medans mitt hår torkar, sen bjuder hon på glass i glassstrut klockan halv sex på morgonen, fortsätter fippla med mitt hår blir färdig klockan åtta i soluppgången, tar betalt i 45 kanadensiska dollar för tolv timmars nattjobb, skickar med mig en kasse svindyra och från skolan stulna hårvårdsprodukter för att rädda det som är kvar av roadkillhåret... sen kör hon mig till flygplatsen och jag påbörjar min 48 timmars roadtrip hem till andra sidan atlanten...men det är en annan story...

det är historien bakom roadkillhåret. det som ni enligt fejsbook comparetestet är gorgelicious glamourous.

NI ÄR GALNA

i fortsättningen ska jag rösta på er som galna. spritt språngande galna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback