men ni är inte galnare än Katrins läsare iallfall...

eller vad säger ni...DÖM SJÄLVA>>>

jag funderar på att kontra med en egen svältdiet, lite bra tips och tricks på hur man snabbast loosar julkilona...vem tror ni vinner?

ska jag fråga samma sak?

om mer än åttio personer skriver ja vi vill banta hjälp oss, visa oss hur man gör då gör jag det. 

Banta med wasabilicious vad tror ni???

Ebba och Katrin Schulman släng er i väggen här ska det brännas julfläsk!

så kan jag posta lite thinspirationbilder på hur lycklig man blir av anorexi

kolla bara >>>

upp på vågen mer er nu kör vi!!!

image553

80 kommentrarer babes and i am all yours!


Kommentarer
Postat av: Mats

Ibland hjälper det att vara galen - men det vet du ju redan...

Postat av: Mad's

XD

Om jag någonsin skulle få för mig att följa en "blogg-bantning" så skulle det vara du som skrev den. Men det skulle jag ju aldrig få för mig X]

2008-01-11 @ 15:34:45
Postat av: ronnie

ha ha vilket lamt gensvar...ska jag tolka det som att alla mina läsare redan är skinnybones?

2008-01-12 @ 21:39:23
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback