jävla fegis...

usch vilken tönt jag är...en riktig fegis

"varför beter du sig så aggressivt, jag fråade ju bara om du ville ha lite kycklingsoppa"

ja, vad svarar man på det...det gör nästan mer ont att se det så glasklart...klart jag svarar genom att vända taggarna utåt och gå i svarspossition...sjukdomen blir ju livrädd och superprovocerad, hotad, rädd trängd...

villintevillintevillintevillinte

livrädd för kycklingsoppan, fullkomligt jävla livrädd...livrädd för att inte lyssnar på demonerna, jag orkar helt enkelt inte deala med den ångest det skulle innebära att äta en jävla tallrik kycklingsoppa. det gör så jävla ont i hela mig att ligga där sen ikväll och känna kycklingkött bli till mitt kött på min kropp...kycklinglår som blir till ronnielår som blir till hängbusksvinsmage och gäddhängsarmar och dubbelhakor och puffkinder

orkar inte känslan av växande kropp, värme, uppsvälld mage och tung andhämtning....orkar verkligen inte mer just nu

just nu är jag hellre, kall, liten och jävligt ledsen...för jag blir jävligt ledsen av att göra såhär mot mig själv...det gör skitont i hela hjärtat, jag vill klösa ut det ur bröstetoch ge bort det till någon för att det är värt mindre än kaffesump och ruttet kött. men jäg är en jävla fegis idag. feg och rädd.

desillutionerad

och så fruktansvärt besviken på mig själv...okej om det varit nåt groteskt skrämmande som falukorvsgratäng eller lapskojs va fan vet jag... men det är en töntig jävla sketen skål med glasklar buljongig töntig jävla kycklingsoppa....

men jag har sett så läskiga saker idag...människor som lever och arbetar i så mycket smuts. skit, äckel, mögel och ingrott jävla avfall...de ser det inte själva...inte en endaste en av de ser smutsen...precis så skulle jag känna mig om jag åt kycklingsoppa nu...övertäckt av ett lager äcklig smuts...ett tio centimeter tjcokt flottigt gammalt fettigt lager smuts...

så jag sliter hjärtat ur bröstet och försöker ge bort det...vill inte ha nån bodpump som kräver liv just nu, vill ingenting...önskar jag var den döda kycklingjäveln i soppkarotten

Kommentarer
Postat av: Mad's

X/ Stackars liten *klappa på huvudet*

Du tror inte att du kan lära dig att vara glad och "äcklig", lite skit gör ingen skada vettu
:]

2008-01-28 @ 21:03:00
Postat av: ronnie

mads: i wish...men just nu är det demonernas talan som gäller

Postat av: Lokeragne

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2008-11-07 @ 09:15:48
URL: http://lokeragne.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback