Imorgon klockan 11...

...ska ni hålla alla fingrar tummar tår och klor och klövar ni bara kan! WesternDonkey på andra sidan the pasific inräknad...

För imorgon smäller det så jävla hårt, antingen så smäller det som en smällare som smäller av små ivriga barns fingrar smäller det eller så smäller det som millenieumfyrverkerismäller det...

smäller gör det iallfall så att det smäller om det!

tänkte att jag skulle vara duktig och äta ordentlig middag i afton som mamma lagat och inte jag...suck det går liksom inte...hennes och Ulfs rutiner gör bara att det blir värre...hela kvällen pajjade totalt och istälelt för att gå på det där viktiga mötet som jag borde prioriterat mest av allt så blev allt fel och knasigt och dumt och nu har jag skurat toaletten ren från spontankräk...

nej, jag hetsäter inte och går och stoppar fingrarna i halsen...jag tror att jag kan äta en macka med köttbullar på men det kan jag inte så det kommer helt enkelt upp av sig själv bara jag böjer mig frammåt i 90 grader...som en öppen sluss eller kanal mellan min magsäck och munnen...som man tömmer ett akvarium typ...sätter en slang i ena änden och så bildas det baksug till skiten e tom...

så kul har jag haft ikväll istället för att gå på viktigt möte. för att jag blev förvirrad och trodde att jag var normal och kunde äta köttbullemacka till middag. därför måste jag flytta härifrån. om jag kan planera själv slipper jag spontankräkas, då slipper jag tro att jag kan äta köttbullemacka...då kan jag äta ratatoille eller ugnsbakade rotfrukter och grönsakstuvning till middag istället. och slippa känna mig som ett baksugande akvarium.

men skit i spontankräket

imorgon klockan elva ska det smällas fyrverkerier utav bara helvete! jag räknar med er då! om alla håller tummarna då kan det inte gå fel!

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller alla tummar och tår! Se till så det smäller så högt så det hörs ända till mellersta Norrland!! =)

2008-01-23 @ 19:50:06
Postat av: Delinda

svar: tack söt :) jag hejjar på dig med...

www.delindaaa.blogg.se

Postat av: ronnie

jag hejjar så mycket på mig att jag kräks! taaaack fina finase ni!

2008-01-23 @ 20:31:40
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback