det var riktigt jävla nära ögonvrån...

att de vann de jävlarna.

satt och huttrade och grät, redo att kapitulera för deras hånfulla skratt och skrik.

"FETTO FETTO FETTO FETTO HAHAHAHA INGEN VILL HA DIG INTE EN CHANS ATT DU TÖRS GÅ UT SÅHÄR NEJ INT EN CHANS SITT HEMMA OCH SKÄMMS, SVÄLT SVÄLT SVÄLT HAHAHA, ELLER UT OCH SPRING, UT OCH SPRING TIILL AFRIKA MED DIG DIN ÄCKLIGA FETTHÖG"

helt sjukt. här har man vaknat klockan nio och ägnat hela dagen åt att komma i tid klockan fyra för att träffa en av sina finaste polare och så klockan halv sex har man hunnit sortera och städa och vända upp och ner på lägenheten, massakerat dissikerat en sallad, ändrat om i hela garderoben och skrubbat badrummsgolvet men inte fan har jag lagt en minut på att se mig i spegeln, sätta på mig vettiga "gå ut kläder" eller lagt någon form av happy ansiktsmask som skulle duga för att möta vägen.

tog iallfall på mig varmaste jackan, bröt nästan ihop framför hallspegeln men lyckades iallfall ta mig ut bara två timmar försenad.

missade bussen missade tåget

gav upp

kastade in handduken

skrev ett sms. ANOREXIA SKREV ETT SMS OCH SKRATTADE SÅ JÄVLA HÖGT. LOOSER LOOSER LOOSER.

"jag är ledsen men jag orkar inte gå ut idag tror jag stannar hemma och dricker the"

om ni någosin får ett sånt sms från mig så betyder det att jag hat kapitulerat. då tänker jag inte själv längre. då bestämmer satan uppe i huvudet. för det enda just det där betyder är.

JAG HAR INTE GJORT MIG FÖRTJÄNT AV ATT GÅ UT FÖR JA ÄR SÅ FUL ÄCKLIG OCH VÄRDELÖS ATT JAG INTE KAN HANTERA OMVÄRLDEN SÅ NU GÅR JAG HEM OCH SVÄLTER ISTÄLLET TILLS ALLT KÄNNS BRA IGEN...

jag kan säga att jag fick ett bra svar på mitt töntiga kapitulations sms. eller anorexia fick ett bra svar.

"meh va fan, har varit hemma sen klockan fyra och väntat på dig, hade kunnat va hos ambra istället om du sagt till tidigare...jaja."

tack tack tack tack tack tack tack tack tack TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK

då vaknade ronnie till liv igen vill jag lova...

vem fan är jag egentligen. tjejen man ställer upp för som bangar när man kunnat umgås med någon annan

HELL NO!

jag är ju störst bäst och vackrast. jag finns och alla älskar mig. har jag glömt bort det så snabbt? jag måste ju ut i världen erövra den och visa alla min eminens. inte fan ska jag prioriteras bort nån annan gång för någon anna "bättre" och minnas som den som bangar eller fegar ur....

så jag lämnade kukfittbajskorvs illaluktande anorexia och kuksprutdemonerna där på bänken i tunnelbanan i bredäng, ringde och sa att jag var dum ihuvet och schizofren men på väg nu och tog tunnelbanan till kärrtorp istället

och det gick bra...

det var helt klart värt det. jag dog inte. världen gick inte under. jag drack bubbel och åt lite chips, skrattade i goda vänners lag och gick ut och dansade röven av mig istället.

JAG VANN! shit vilken seger. alla andra gånger hade de vunnit men inte nu mera. aldrig mera. hell no hell no hell no!

hellre umgås i goda vänners lag och dansa galen diskodans framför att sitta hemma med kanelthe och tycka jävligt synd om sig själv. för de älskar mig ända inte förren jag är död. de där tjattrande jävlarna i skallen blir ju ända aldirg nöjda inte en chans. så jag lever varje dag istället.lever lever lever tills de dör

Kommentarer
Postat av: Sin

Fortsätta välja livet Ronnie! Vi är en jävla massa människor som vill ha dig kvar!!

2008-01-06 @ 09:45:22
Postat av: Mats

En bra story, grattis!

Postat av: mono

"and the winner is .... RONNIE!!!"

2008-01-06 @ 11:09:17
Postat av: Mad's

Bra shit gulle! Shake:ar mina pom-poms och dansar en liten dans i din ära!

2008-01-06 @ 11:33:53
Postat av: Ruby

åsnan ropar att du är så grym! Åsnan Mack vill träffa dig och nu måste jag förklara för honom att han är en åsna och åsnor får inte åka till andra länder hur som helst...han kommer lacka ur totalt!

Keep the spirit alive och fan om någon säger något annat!
Sätt på dig snyggkläderna och susa förbi lite tidningar och presentera dig för dem!

2008-01-06 @ 16:22:53
Postat av: ronnie

Ruby: nu saknar jag både dig och åsnan. och åsnan har jag llix inte ens träffat...

2008-01-06 @ 18:29:29
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: elin

det här inlägget peppade mej nåt grymt. tack!

2008-02-04 @ 11:54:45
Postat av: Anonym..

Jag älskar din blogg, känns nästan som att det är jag som skriver den, för jag tänker precis samma ....

2008-03-24 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback