JAG VILL!!!!

skriva skriva skriva...jag dör snart om jag inte får skriva

berätta för er att jag har en drös fantastiska vänner som supportar whenever and ever...de fyller upp en hel bardisk på KGB faktiskt...från kant till rand från bott till topp. matade med ryska rågbrödskroutonger med baconsmak och melonmojjitos står de och bara är så där fantastisk söta och fina som bara riktiga vänner kan!

Tog en kort långpromenad hem med Linnsan till mitt snart nya hem och en ganska så lika kort långpromenad nu i morse på väg till jobbet.

Idag ska jag flörta med hela världen. Få de att älska mig, tro på mig, köpa mig! Det går nog lätt. Lätt som en plätt.

Allt går lätt som en plätt när man startar en dag på rätt sätt

DIE

istället för

DIY

eller

DIR

vad tror ni på mest?

gör det enkelt gör det själv eller gör det rätt? eller en combococktail?

för vad vore mynta utan lime och hur gott är det med ett järn som är inte är skakat eller ett järn utan is?

Det är farligt att göra allt rätt för plötsligt blir man farlig. Nu e jag farlig igen. Taggat farligt jävla galen!

Akta er nu kommer roadkill!

Kommentarer
Postat av: Sin

Jag blir alldeles nervös när du uppdaterar då lite! Vill ha mer Ronnie!!! :-)
KRAM

2008-02-21 @ 14:28:44
Postat av: Lina

Du får skriva! Hur mycket du vill! Vem är det som har fått ta över bestämmandet över DIN blogg?? Vi är ju massor som gillar att läsa.. =)

2008-02-21 @ 14:39:52
Postat av: ronnie

fan va härliga ni e som saknar mig!

jag saknar mig själv också

men jag är typ trehundranittioprocent kvadruppelspeedat effektiv just nu på alla plan än just i bloggen kanske!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback