Face your fears...

ska man göra nåt får man fan göra det ordentligt

nu har jag konsumerat en styck cheesburgare från mac donalds plus ett stycke delicatoboll från en turkaffär ovanpå allt det där vanliga man ska käka en vanlig dag. inget fuskande inget byta ut hit och dit inget jävla kompensationstänkande.

image576

summa sumarum

det enda som är gott med en cheeseburgare är ytterkanten på brödet som är lite smågrillat...ketschupen tar över hela jävla burgaren, köttet är torrt och osten smaklös

delicatobollen var iofs rätt tasty men det finns tusen saker i världen som är mer tasty än en delicatoboll

did it done it, face your fears for real = slutsats = inte värt det, jag blev äckelsvettig och kunde inte sova av sockerchocken.

jag längtar efter sommaren, frozen daquiries och margeritas och saffransglass... sjuelvan och macedonken kommer inte besökas av mig i framtiden heller...

nu ska jag titta på Top Modell och dricka citronthe med Linnsans dunderhonoung...tror jag håller på att bli sjuuuuuuk bbuuuhuuuu...men det gör inget för jag är glad ändå...söndag helt utan ångest!

CHECK!

för lite randome tips om kost och hälsa kolla in
här >>>

Kommentarer
Postat av: Åsa

varför fick jag för att du var vego? :P

Postat av: Anonym

hell no jag äter allt... =D

ÅSA HEJ !!!! vi måste leka snart jag saknar dig!

2008-02-24 @ 21:03:50
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Åsa

JAAAA leka :D:D Jag vill, jag kan! Jag kan anpassa mig. När kan du? Skrivs på Fittbok!

2008-02-24 @ 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback