Bloggtips och uthängning...

jag vill så gärna göra en lång lista på bloggar och spy kärlek och galla och kräk och kardemumma omkring mig...men jag vet inte om det är okej, jag vet inte vad som är fair och okej stil...

bloggandet har ju blivit ett så stort medium i sig och iochmed att man själv sitter som ansvarig utgivare för sig själv kan det fan va svårt att veta ibland...

får man göra blogghatlistor?

vad tycker ni? ska vi göra en blogghatlista? hänga ut alla idioter som skriver massa skit, eller är det för osvenskt kanske...

tills dess så väljer jag att ge er två av mina dagliga bookmarks

en feel good >>>

en feel bad >>>

sen har jag en bubblare på gång också men den håller jag på själv en stund till ;)

Kommentarer
Postat av: Umma

BAJSKORV VAD DU ÄR BRA.
Jag älskar fan Dig som bloggskribent!!!! Mina armar höjs i luften, mitt manliga läte "Hughhughhuuuugh" sätter igång och jag blir så jävla peppad: Sporrad till att fortsätta BLI FRISK! Jippi Hurra för dig!

Postat av: ronnie

tack umma låtom oss dansa segerdansen!!!

2008-02-10 @ 15:03:01
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: majs

Klart man får :)

2008-02-10 @ 17:50:48
Postat av: Hallvardmarlene

Great site. Good info

2008-11-03 @ 12:07:12
URL: http://hallvardmarlene.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback