bakslag...

Tjong med huvudet rakt in i väggen

istället för att tänka idag så har jag gått amok på sladdar, dammråttor och bokhyllor

putsat fejjat rensat gjort mycket rent. städat undan åtminstone tre trassliga förlängningssladdhelveten. det är nåt med mig och sladdar som inte går ihop. de dammar, jag dammar av dem, de trasslar, jag trasslar upp dem. sen orkar jag inte mer och då vill jag bara slänga gömma och förvisa dem till källarmörkret och isolation i all evighet. saker som dammar och trasslar förtjänar inte min energi än mindre se dagens jävla ljus. sladdarna manifesterar mina demoner tror jag och idag fick jag gömma dem i en låda för att de var så jobbiga. funkade sådär kan jag ju säga...

nu ska jag läsa redigeringsbibeln tre gånger och programmera mig själv till att aldrig någonsin igen klippa klistra fel...

ALDRIG!

men helst av allt skulle jag vilja kidnappa mig själv just nu, bara komma ut genom dörren. men jag får vänta snällt på natten. det blir lättare då. mycket lättare. tills dess åker jag berg och dalbana med mig själv.

jävla tivolihelg det här blev.

isch

kastar ut en flaskpost och väntar på bättre tider, en bättre dag med bättre start en annan dag.

ynk



Kommentarer
Postat av: S

www.bloggvarde.se kan du få din blogg värderad. Din är värd över 100 000kr!

2008-08-31 @ 19:23:33
URL: http://saraskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback