Hej Monster...

image641

fick inte riktigt sova inattt nej...

klockan är två på natten och hjärtat galopperar i bröstkorgen och i huvudet snurrar en märklig ramsa som lyder nåt i stil med

"du måste se vatten du måste se vatten, spring ner till havet nu nu NUUUU!"

försöker stänga av, ignorera, lägga fötterna på huvudkudden, lägga mig på soffan, bädda om, knyta en scarf runt huvudet, vädra öppna fönstret, andas...ja ni vet hela jävla insomniacproceduren men rösterna tystnar inte...

"ner till vattnet med dig ut och spring, havet gör dig lugn du måste se vatten gå ut och titta på vattnet"

så tillsist gav jag upp, vid tretiden står jag och drar på mig benvärmare och tjocktröja och är så snurrig så jag drattar på ändan tillbaka ner i soffan när jag ska få på mig en tjockstrumpa på en a foten...herregud det här går aldrig tänker jag. tackochlov såfår jag syn på en hög med slarvigt omkullkastade kläder...tischor, tröjor och utochinvända klänningar i en salig röra

räddad!!!

efter att ha sorterat hela högen och vikt och placerat på plats i hyllor känns det faktiskt lite bättre...och vid det här laget är jag så snurrig att jag fått slagsida. faller pladask i säng ovanpå täcket tillsist och somnar istället under zebrafilten.

vaknar i gryningen halv sex, piggare än tuppen...

det kära vänner

det är härliga sviter det...sviter av regerande demoner som en gång alltid fick precis som de ville...

Kommentarer
Postat av: Ruby

Jag börjar tänka att det är dags för Exorcisten 5 att komma in i bilden...gammal hederlig kristen demonutdrivning med allt vad det innebär...
Nu ringer jag " Pope Hotline" och ber gubben skicka in sin bästa man!

Körsbärsöl...mmmm

Älskar dig!

/Ruby

2008-05-01 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback