äpplet faller inte lång ifrån trädet...

..DITT BREV VAR DEN FINASTE FÖD_DAGS-PRESENTEN !!
 
..det retar DEJ att sjukdomen er inne i Dej o spökar mot Din vilja..
..det er den största SEGERN, att Du vet det..att Du inte vill ha det
sá.. och att Du istellet vill kenna dej fri och utan stabilitet.. att
ingenting skall fá hálla Dej i grepp.. det er sá.. men den "friheten"
existerar inte - förutom i barndomen o i DRÖMMAR.. FRIHET o
"BEFRIELSE" er den största kampen i mensklighetens liv.. somom
"nágon" merker vad Du vill o just derför háller Dej i sitt grepp..
 
..det enda settet er att nágonstans skaka pá axeln - ok -jag er neger,
..jag har hamnat bland kannibaler, de har skjutit mej ut i verlds-rymden,
..jag er perfekt men just jag máste dras med anorexia - som en film-
stjerna.. ..alla tycker om mej ..men jag máste dras med ett speciellt
helvete..
 
-- jag gör det tvertom..
 
..jag tar opp kampen pá ett annat sett.. má fan ta mej.. de  fár operera
mitt hjerta -som vid en avrettning.. men jag skall ha COCA-Cola-begravning
med glada negrer dansande efter mej.. och alla mina kerastes foton +minnen
skall begravas med mej.. jag er inte redd för DÖDEN..jag er redd som DU 
att fá LEVA o jag tar upp kampen mot DJEVULEN - min kropp ja ..men min
SJEL fár de aldrig..
 
..forts kommer..
 
TACK FÖR ATT DU TENKTE PÁ MEJ
..INGET FEL PÁ MIN HELSA..englar tar mej till himmelen ner den dan kommer..
..och der skall jag prata med Gud --vad Han menar med DEJ..??!! 
 
..PAPA ELSKAR DEJ .. vi er sána..

Kommentarer
Postat av: sara

Negrer va? Hmm, det ordet trodde jag var bannlyst för 30 år sen.

2008-05-05 @ 08:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback