till alla levande människor därute

jag vet nog att ni ska ut och svira i afton

jag vet nog

till alla er levande öldrickande, hetsbälgande snart stupfulla idioter så har jag någonting jag gärna vill dela med mig av

imorgon lagar jag er

imorgon ska ni dricka bakissmoothie med mig

ni ska stoppa resorb och treotabletter (i upplöst form helst ) i era morgonyoughurtfruktdrycker som ni så fint kallar smoothies...sen vill jag veta vilken som smakade bäst kontra vilken som smakade mest skit!

jag röstar på yoggiyalla guanabanaa tre treo två resorb

själv tänkte jag köra en bubblare ...trippeltreo bloodymary variant med tomatjuice grön wasabi tabasco pepparrot, en trippelvodka och lime med svartpeppar och salt...

fast inte som återställare men som starter

jag får ju besök!!!!

frågan e om jag ska köra ner lite linfrön i mixern och kalla det för mat!

jag vet inte..vad säger ni... det kommer nog matcha mina café cremé cigarrer iaillfall ;)

jag vet inte varför men bara själva tanken på denna sörja får mig att bli sådär löjligt lyckligt varm i själen...hela vägen innifrån och ut...

Kommentarer
Postat av: Nadja

svar: alla tycker vi olika, jag gillar dock Cube =))

Postat av: Snubben

Det blir nog en stOOr kaffe, en näve pain killers, solbrillor och ett JÄVLIGT TYST! sällskap, som gäller för min del.
Men någon sorts Smoothie låter onekligen lockande.
;)

2007-09-01 @ 21:58:49
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Annah

Åh tack så mkt! Kul att höra :D.
Nopes inte i sthlm, utan i uppsala lite utanför :).
Så det är jättealtan vi har, nu syns bara halva ;).
Har bott här lite mera än ett år än, men trivs som fasen och ja det är värt en förmögenhet haha.

2007-09-01 @ 22:09:25
URL: http://carpeannah.wordpress.com/
Postat av: Emma Journalen

Haha.. ja det är okej att du snodde idén. Jag tror inte treo-versionen funkar, men det kan ju vara för att jag avskyr skiten. Jag ääälskar Resorb, det är min bästa vän (i rörform) i bakisdimman. Nu ska jag göra ålderstestet, återkommer med resultat.

2007-09-01 @ 23:04:31
URL: http://journalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback