om de bara visste...

fastnade før ett citat på  www.silvrigreflex.blogg.se

"Förut gick jag för att kunna äta. Nu äter jag för att kunna gå. "

det ær fan det det handlar om just nu...varken mer eller mindre...


jag fattar liksom inte hur folk kan tycka att det ær okej att vræka ur sig så mkt skit, jag ær så jævla arg och ledsen...kommentarerna slår mig i huvet, kommer tillbaka en och en, rullar fram från långt bak i skallen och blir tydliga igen...och det gør næstan før ont att skriva dem men jag måste. jag måste skriva ner dem før att ni ska fatta hur jævla førnedrad jag blev egentligen.

vadå sjuk, vad menar du med att du ær sjuk, jag tycker inte du ser ett dugg sjuk ut, kan du inte rycka upp dig bara och gøra det du vill istællet før att skylla på att du ær sjuk, en sjuk mænniska ligger hemma och går inte ut nær den e sjuk, du sitter ju hær...før mig ær inte det att va sjuk.

eller

du har ju inte åstadkommit någonting, du står ju still, det hænder ju ingenting, du ær så jævla dum, jag fattar inte att du inte bara skærper dig och går vidare

eller

du kommer aldrig bli frisk, du vill ju inte, du har ju gett upp, då spelar det ju ingen roll...

jag måste gå ut och gå nu, skitsamma om jag ska slæpa hela packningen genom hela stan och snubbla fram i stielttklackar...jag kænner mig så æckelførnedrad och værdeløs av deras ordbjseri...och det enda jag kan gøra før att ta bort ångesten ær att straffa mig sjælv just nu, før jag ser tydligen inte tillræckligt sjuk ut før att førtjæna deras uppmærksamhet, jag har tagit oberættigad plats...jag vågade mig ut før att smaka lite på livet bland normala mænniskor, jag førsøkte visa att jag också var stark och ville vara med och leka...men ikke...jag ska tydligen trampas på och få massa  skit kastat i huvet istællet

jag ær ett stort fettigt monster av misslyckande...

om jag går nu ær jag hemma om en timme...med skitont i føtterna och førhoppningsvis ett ton demoner lættare...

Kommentarer
Postat av: johanna

människor snackar så mkt skit, de vet inte va de pratar om. Klart du kommer bli bra! det gäller bara att göra upp en plan och va fokuserad. Jävla anorexiademonen kan dra åt helvete. Du grejar det här!

2007-09-17 @ 18:51:04
Postat av: Johanna

KÄMPA PÅ DU.

Postat av: Petra

Söta, du vet bättre än att lyssna på deras idioti!! Låt inte puckokommentarer komma åt dig sådär, fortsätt kämpa, vi är många som tror på dig! kraaam

2007-09-17 @ 19:29:38
Postat av: Sofia

jo vissa vet ju precis vad de ska häva ur sig för att det ska träffa rätt. :( Åh vad jag önskar att du hade sluppit höra allt det där!
Fast jag tror att du fixar det här ändå! :) Som Petra skriver, vi är nog många som tror på dig!Kram på dig!

2007-09-17 @ 20:08:19
URL: http://sofiaisobel.blogg.se
Postat av: ronnie

okej shit pommes vad ni e snälla allihop
tack tack tack
en timmes ångestpromenad och några bloggkommentarer har liksom dödat den värsta ångesten idag!!!
ni rockar och det är i slutändan det ni säger som räknas...de puckohuvena vräker ur sig är ju på noll grunder....de känner mig inte...inte som NI!
KRAM

2007-09-17 @ 20:31:21
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Fattylicious

Vems kropp ser du upp till mest?

2007-09-17 @ 21:37:24
URL: http://fattylicious.blogg.se
Postat av: ronnie

usch måste jag verkligen svara på det...
döden
anorexia
nervosa
du kan nog gissa själv
the thinner is the winner...

2007-09-17 @ 22:10:24
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Fattylicious

finns de ingen du tycker du e superdupersnygg som e typ lite över anorexiavikt?? ja e ju fet som du vet, så jag har som mål att bli lika smal som britney spears va när hon va snygg, kanske de kan hjälpa??

2007-09-17 @ 22:39:44
URL: http://fattylicious.blogg.se
Postat av: ronnie

fatty:
hmm lindsay lohan...ræknas hon...

2007-09-18 @ 10:25:17
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Mikaljuni

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-07-24 @ 07:54:38
URL: http://mikaljuni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback