jag måste gå hem nu

livebandet har spelat ALLA gamla klassikerdängor...

folk är fulla jag är nykter och jag orkar inte tacka nej till fler skamliga förslag av köpenhamns innerstadsklientel...

min röv gör stört ont...nej den krampar av den konstiga sittställningen i Cafe Retros gamla antika soffa...

min Veteöl med lime är avslagen och sunkig och äcklig nu (åhh dessa drömmar om tequila rose)

jag är stört röksugen och rastlös


worst off all

jag jobbar imorgon...TIDIGT....

men det har varit en trevlig kväll trots allt, min kväll, min alldeles egna kväll i köpenhamn...nu ska jag cykla hem över Knippelsbro istället för Langebro...ta vägen över Christianshamn, där jag försökte slå ihjäl en svan med en vinflaska för snart två år sen...nostalgi... jag lyckades inte...

jag lyckas aldrig slå ihjäl djur på fyllan, hur mkt jag är försöker, än så länge har alla råttor, igelkottar och svanar klarat sig undan när jag gått bärsark

cykla hem
röka två vaniljcigg på vägen

hej då café retro

Kommentarer
Postat av: mårten

skulle jag våga så blev det antagligen överslag vad gäller vuxenpoäng. jag önskar att jag hade en avslagen veteöl... men det får duga med det sura varbergska lördagstillståndet, ska hälsa från lille martin att allt är superbra och allt har löst sig. jag väntar besked från k-backa kommun för löning.. hoppas att se dig snart. saffranglass och kramar Mårten

2007-09-02 @ 02:30:17
Postat av: Albertkatarina

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback