jag borde verkligen gå hem nu...

annars somnar min røv, eller så fastnar jag i stolen...

idag kommer det gå lætt att cykla hem

før lætt... fatta att det kænns sjukt jobbigt att jag inte kommer komma hem, næsta falla omkull i hallen, och dæcka med klæderna på...jag kommer orka ta av mig mina jobbklæder, kanske tom byta om till mysbrallor, borsta tænderna, sætta på mig raggsockor, glo en stund på teven, sen kommer jag somna. førmodligen sova tills væckarklockan ringer. inte vakna halv sju av en skrikande svæltande mage,

DET KÆNNS FRUKTANSVÆRT HEMSKT OCH SJUKT JOBBIGT!!!!! jag vill inte!

dæremot så finns risken att jag vaknar klockan halv fem...med svællande mage och ångest och måste ut och springa igen...

det ær priset man får betala...priset man får betala før att ha kækat rågbrød med pålægg och kycklingsallad idag... frukost lunch och middag + 2 mellanmål. det kænns som att jag kommer explodera, mina klæder kommer explodera, jag får inte plats.

priset man vinner ær en cykeltur hem utan rinnande næsa och massa corpsebride tårar i hela ansiktet
priset man vinner ær kanske ett par timmars sammanhållande sømn

imorgon dæremot...nær jag vaknar kommer jag vilja døda mig sjælv

før hur fan trodde jag ænnu en gång att æckliga lilla jag hade gjort mig førtjænt utav att leva...va vaaaa vaaa????


Kommentarer
Postat av: Snubben

Hoppas att du vaknade efter mååååååånga timmars sömn, och inte hae en aaaaaaning om vad du åt igår.

Postat av: S

JA, undra om vi inte ska ta och hjärntvätta dig så att du glömmer bort vad du ätit och ATT du ätit så fort du tar sista tuggan av måltiden.
Vill att du ska må bra, att du ska vara stolt över dig själv, över den fräcka lilla tjej du är! Över dina kaxiga åsikter och jävlaranamma som jag ser hos dig.
Be proud girlie!

2007-09-21 @ 08:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback