X2000 sträckan malmö-stockholm

ja men självklart älskade vänner så har jag lyckats lura och mygla till mig en gratis uppkoppling hela vägen på resan den här gången också. tack SJ

kom ihåg!

jag gör det för er skull...och för att slippa tänka allt för mycket på airheadsen  från örebro eller nån annan stad i gnällbältet som sitter tre rader bort och fått sig en bailys till frukostkaffet för mycket

Örebroare på väg till sthlm till sin kompis

:"badger badger badger badger badger, MUUUUUSCHROOOOOOOM, badger badger badger badger badger badger MUUUUUSCHROOOOOM", hö hö hö, hörru Olaaaaa, vet du vem jag e nu hö hö badger adger badger badger badger...

Örebroarens andra Örebrokompis försöker sova och vänder bort huvet mens polaren ideligen dunkar honom irriterande på skuldran och fortsätter tjata....

Hallå fan Ola, när vi kommer fram får du fan inte va så jävla nykter vi ska gå på alla skiiiiitcooooola ställen nu ju...
Kellys
Bullwinkles
Big Ben
Bröderna Olsson
Olearys

ja du vet

eller den där MONDO kanske...

Då vaknar polaren till!!!

"helvete heller att vi går till den där jävla Mondo...du låååååva juuuuh att vi skulle te Grönee Jeeegarn, ja vill teee Gröne Jegarn ja går alltid dit när ja eee i Stockholm....

kom igen nu rå Ola ....badger badger badger badger badger badger MUSHROOOOOOOOM,hö hö höhöhöhööö...

Kommentarer
Postat av: Zelda


När kommer du ? När kommer du ? Vi står på centralen med en välkomstskylt.
:)

Postat av: Sin

Avslöja nu din hemlis om hur man gör för att lura till sig det där på SJ! Tell tell tell!

2007-10-03 @ 14:08:26
Postat av: anna

haha..underbara ronnie..
fast jag gillar ju Kellys...
och Anchore..
och medusa..
kram

2007-10-03 @ 14:15:58
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Lina

Ha, ha! Var med om en helsjuk grej på Bullwinkles,
de trodde att jag och min komips var hookers och att vår kompis var vår pimp!! Vi kallade honom "sugardaddy" resten av helgen... :)

2007-10-03 @ 21:16:35
Postat av: Fettot

HHHHHHHAHAHAHA JAG ÄR BESATT AV DEN BADGER BADGER!!!! HHHHHHHHAHAHAHAHAHAHA
JAG ÄR
B E S A T
T!!!

2007-10-04 @ 02:22:53
URL: http://fettagen.blogg.se
Postat av: ronnie

Zelda! Jag e här nu solen skiner oh jag vill leka bums...min telifon piper för lite...slå ett mess så fikar vi...0736101698
Sin: he he det skulle du bra gärna vilja vata va ;)
Anna: okej ja erkänner jag har en liiiiiten förkärlek för dessa sunkhak men stammisklientelet e lite skrämmande
fettot: numa numa is my favourite men badger har en grym andra plats...

2007-10-04 @ 10:31:57
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Sin

Klart jag vill! Kanske berättar du på Vampirelounge? ;-) Förresten, vill du mejka umgänge idag? Ska träffa en annan bloggerska efter jobbet vid 17, men sen är jag freeee som fågelen, eller nåt. Vill du?? :-)

2007-10-04 @ 10:40:53
Postat av: ronnie

Sin! klart som korvspad! vl ikväll kanske??? vilken tid?

2007-10-04 @ 11:08:43
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Sin

Alltså, typ sjuish?? Would that be ok?

2007-10-04 @ 11:43:14
Postat av: ronnie

Sin! sjuish is fine =9

2007-10-04 @ 12:42:16
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Olaiemmy

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-10-06 @ 14:49:56
URL: http://olaiemmy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback