verklighet

jag avslutade gårdagen med att lägga mig under min zebrafilt och skaka...

allting snurrade, plötsligt orkade jag inte andas ordentligt längre

kaostänkandet blev verklighet

nu går världen under, den går under nu går den fan under...på bara ett ögonblick sjönk jag från pidedestalhöjd livsnjutare till kloakråtta. hjärnan fullständigt blockerade, allt logiskt tänkande som bortblåst...världen går under nu jävlar i mig går den så jävla mycket under...sluta snurra för i helvete...
en hjälplös moder står och gråter i dörröppningen och undrar vad tusan hon kan göra...ingenting mamma, du kan göra just så mycket som ingenting. hoppas på att jag somnar så snart som möjligt bara så jag slipper ligga här och bevittna jordens jävla undergång

Kommentarer
Postat av: Sin

Idag ska du dras upp ur undergången! Idag är en dag att leva! Jag vill att du väljer livet nu Ronnie!
*KRAMAR HÅRT*

2007-10-24 @ 09:31:25
Postat av: Lina

Tänkte säga nåt klokt och bra, men det sket sig... Så jag provar att bara skicka en kram istället.
Kram!

2007-10-24 @ 10:13:57
Postat av: Pediahowimetyourmother

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback