Varför???

suger jag så in i helvete på att unna mig saker???

jag vill ge bort hela världen till alla andra men jag helt enkelt inte handla någonting till mig själv...jag tycker helt enekelt inte att jag förtjänar det. kan ingen slå mig nästa gång och tvinga mig att säga ja, den där ska jag fan ha!!! när jag äntligen besätm mig är det alltid försent...

de där svarta lacktightsen e ju borta från varenda affär nu
den stora fina halsduken från MONKI har utgått ur sortimenet
provskor försvinner ju på en da
tröjan från gina tricot tog slut...

i SUCK! jag är så jävla dålig!!!

fan fan fan denna vidriga äckliga "i deserve nothing" ångest...i hate it!


fan fan fan vad ska jag göra??+

Kommentarer
Postat av: panki

Man mår bra av att unna sig :-) Och varför skulle man inte vilja att man själv ska må bra!
Du MÅSTE helt enkelt börja unna dig!

Postat av: Ruby

Det är bara att börja shoppa, tänk inte så mycket och bli inte så känsomässigt engagerad. Det handlar helt enkelt om att bryta ett mörkt och negativt mönster och det kan du bara ändra genom att bryta det. Varje gång du handlar tänk "fan vad bra jag är som handlar" så din kropp och hjärna lär sig att unna sig något är förknippat med positiva känslor, tillskillnad från nu.
Bara bryt fast utan psykbryt!

2007-10-22 @ 20:43:05
Postat av: ronnie

panki: mmm får öva på det
buby. du är min velourfärgade ros i mörkret

2007-10-22 @ 23:10:06
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Angela

Hello beautiful woman.
Du är så jäkla vacker och fantastisk och generous och så jäkla värt allt!
Du är, du är, du är!
You're so fucking amazing Ronnie...
Its rare that I fall in love with people at first site, but with you, I just knew I would like you and love you and now it feels like we've known each other for years.
You're so generous with others with your love and support, that I know you have enough to spare for yourself.
Det enda jag kan tänka mig att man kan göra när du får såna tänkar är... Fake it till you make it.
Jag har gjort det med min övervikt och börjar faktiskt inte hatar min kropp längre, utan tycker alla mina kurves är vackra istället för fula.
Ruby's råd har faktiskt hjälpt mig när jag har så svårt att tycker om det jag gör på scen och står för mina beslut. Jag har provat det hon har sagt och det
faktist funkar.
Its feels super gay in the beginning and a bit like
crappy self help bullshit, but it actually works.
I would suggest to plan for the next time it happens so you're not standing there without any ammunition against this beast.
Be prepared.
Because it will happen again.
Practice what you're going to say and do to yourself.
Then it might not be so scary because the semi-automatic pilot voice of being worth something can drown out the big and nasty voice that usually gets to decide over you.

You're so awesome Ronnie.

All of us who love you think so.
Trust us.
Not the voice in your head that says anything different.
The way I see it, that's an old record which has already served its purpose and has no room in your life anymore. You're going to do great things here Ronnie.
I believe in you.
You're so strong.
Put your strength on your side and ohh..you're going to fly!
I love you.
Angela

2007-10-23 @ 14:38:01
Postat av: ronnie

Angie: i dunno what to say...more than...hmmm well...sometimes i wish i was Ingo ;)

LOVE YOU TOO BEAUTIFUL AND PREPARE I AM COMING BACK MORE THAN EVER I AM FREKING OUT GOING WILD AND CRAZY NOW AND YOURE GONNA LOVE IT!!!! KISSSSSSSESSSS

2007-10-23 @ 18:54:28
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback