Svält ihjäl matdemonen...

jag skrattade högt och hjärtligt och rakt ut när jag läste den här tjejens >>> blogg

hon svälter ihjäl sitt matmonster genom att mata det med Pasta och vägra ge det sallad...det är fantastiskt, underbart klockrent, bättre tillvägagångssätt finns nog inte.

jag kunde inte sagt det bättre själv och jag kunde inte ens ha skrivit det bättre själv. helt klart värt att kolla in, hon har fan alla sina pommes kvar på tallriken bruden.

lovebombing lovebombing idol idol

men jag är så jävla trött på att läsa alla jävla anorexibloggar om tjejer som vägrar våga leva sina liv utanför anorexins trygga famn. jag vill bara ruska om dem och skrika SHAPE UP!!! DET FINNE EN HEL JÄVLA VÄRLD DÄRUTE SOM VÄNTAR PÅ ER OCH SOM ÄR VÄRD ATT LEVA FÖR!!!! SLUTA VÄLJA DÖDEN BARA FÖR ATT DET ÄR SÅ JÄVLA TRYGGT!

men inte den här tösen, hon väljer livet och fy faaaaaan va skönt med lite jävla anorektisk omväxling....

uhh blääh spott och fräs på svälten, den gör dig inte bara dum i huvet utan fullkomligt äckelsjälvcentrerad och egoistisk också...

jag hatar anorektiker...de är fan det värsta släkte självömkande idioter som finns...jävligt synd bara att de till 99 % en gång var skitintelligenta supergoa och smarta människor och att de till 99% antagligen fortfarande är det någonstans där inne i det där äckliga vidriga skelletet...

jag säger som tjejen vars blogg jag länkat till

låt oss slå ett slag för offentligt mord på våra matmonster och låt dem svälta ihjäl med en strikt diet på pasta med ostsås...

kram allihopa döda och levande

Kommentarer
Postat av: anna

ja jag gick till af och bad om den hjälp de hade att erbjuda vilket jag antar är starta eget å så men fick nej...nästan allt kring ett företags start går genom AF samr skattemyndigheten.
vad ska du starta för företag huney?
kram

Postat av: jenny

jag vet att jag inte känner dig eller så, men jag måste bara säga två saker. För det första, du är jävligt stark och jag måste erkänna att jag beundrar ditt mod. För det andra så undrar jag, hur gör man? Jag är 16 år, har anorexia och jag orkar inte längre.. men jag vet inte hur jag ska göra för att bli "normal". Vågar inte lämna detta som jag levt med i 2 år, det är nog inte så länge om man jämför med andra, men jag vill inte längre.

2007-11-15 @ 17:03:13
Postat av: Theodortine

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-11-03 @ 13:06:54
URL: http://theodortine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback