Måndag hela veckan

ja det är ju måndag trots allt... en ny dag en ny vecka en nystart

men om man inte ens kan välja youghurt på ICA, eller ens välja om man ska handla på ICA eller VIVO, eller om man ska handla alls, eller göra nåt annat. Eller om man ska leva eller dö, äta eller inte äta, äta eller ätas...hur fan ska man då kunna göra vettiga val i stiit liv.

Har suttit och surfat på syoguiden och olika pluggsajter...

här är några alternativ jag funderar över

jag vill jobba eller plugga utomlands helt klart. Moskva lockar. Vill tillbaka dit. Jag trivs där, stan e så grå och vemodig och speglar mitt humör. Dystert men vackert på något sätt...

men vad tusan ska jag läsa i Moskva?

Annars vill jag plugga tyska i Tyskland

Eller utbilda mig inom Eventbranschen..vore skitkul...men var?

Psykologstudierna känns fortfarande för avlägsna...det kan få vänta lite till. Dietist känns ju löjligt även om jag nog skulle kunna bli expertprofs på området...

Men som sagt, jag kanske skulle bbörja med att besätmma mig för om jag vill leva elelr dö först...

Kommentarer
Postat av: olivia

har också gått in på sådana sidor.. och gjort massa tester. men det slutar alltid att testerna visar att jag ska gå någon linje som INTE passar mig Alls.

Postat av: ROSE

Hejsan!
Vill du se några av de nyaste smyckena från Cocoo.se kolla in på min blogg och kommentera om vilket smycke du gillar bäst!

2007-10-08 @ 15:35:05
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: ronnie

rose...ehhh relevant inlägg hörru

2007-10-08 @ 18:25:17
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback