Lite ledsen i ögat

Min axel värker efter att ha släpat runt på er hela dan i väskan...ja min laptopbebis e så liten och go att vi till och med kan gå och shoppa på stan en hel dag tillsammans. Hon får plats i min glossiga streetsmartstylishbag...som Paris Hilton shoppar med sin minihund shoppar jag med min laptop. Varför?

För att jag älskar ER!!! det känns tryggt att bära runt på sina läsare i väskan, bra att ha er där liksom, även om det gör sjukt ont nu och jag skulle döda för en massage... En annan sak som jag skulle kunna döda för är Blin Bling Katsching hoodien i svart velour och GULD jag hittade inne på MONKI idag. den kostade dock 800 riksdaler. Vem fan måste jag sälja mig till för att få den där var min första tanke...hörni det? Vem fan ska jag hora för för att få tröjan....gahhh smärta och sorg...åh den satt så fint så fint...perfekt som gjuten, om en hoodie nu kan göra det...sen matschade den perfekt till min bling bling katsching halskedja som jag fått av Mr Roons aka DJ EVA... (ronnie alltså...den andra ronnie...äsch ni fattar nog så småningom)

anyways

Rebecka aka RUBY ROSE räddade mig från mitt val-dilemma och istället för att sätta sig på nåt sunkigt hak och dricka kakkig after work öl för 24 spänn så gjorde vi söderglöder i två timmar. Jag är kär i häslkostbutiken på Folkungagatan...vad tusan den nu hette...Gryningen...? de hade ALLT! Speltflingor, wasabichips och tusen olika sorters mongomjölk...allt jag crejvar dagligen...soyavaniljyoughurt you name it..tror tom de hade en med moccasmak ahhh jag dör måste dit och handla...dessutom så såg jag att de säljer danskt jävla rågbröd på café Gunnarsons på Ringvägen...mitt liv är räddat. café Gunnarssons är för övrigt en mycket speciell plats, den har en story, eller rättare sagt det stället har många storys, men det får jag berätta en annan gång... bland annat så kan jag ju nämna att jag träffade Ronnie för första gången där utanför oxå förresten men det kommer han nog inte ihåg...

ahhh till saken nu då ditt dumma chipsmong...jag spårade lite här nu men det var tanken på alla lovely wasabichipsen inne på hälskosten...wasabi och konstiga memories

rebecka was my hero iallfall och sen sa hon en fin grej apropå massa snack om ångest och mat

"man kan ju bli påkörd av en bil på gatan imorgon så varför bekymra sig för mycket"
 
...eller nåt i den stilen

Vemod

jag har så jävla fina människor omkring mig här, jag blir helt knäckebrödaktigt knäckligt knackigt jävla RÖRD över hur fina de e allihop

och så går jag och måste slå mig med tidningen på låren hela vägen hem för att jag e slut på energi igen för att jag inte käkat ordentligt

där går jag som en otacksam snorunge och tar inte ordentligt hand om mig själv trots än att alla dessa människor bara är där och fullkomligt dränker mig i kärlek

där går jag sista metrarna hem i bredäng och svimmar nästan, slår slår slår på mig själv med tidningen som en ryttare slår sin slöa gamla travhåst med ett ridspö.

gå ditt monster gå, gå gå gå...och jag går...går trots än att jag nästan inte orkar gå mer...går hem och kokar varmt vatten med ingefära, packar upp er ur väskan, skriver skriver skriver, har ont och glömmer tillsist till och med att dricka mitt jävla thé

Kommentarer
Postat av: Mad's

Så du har också upptäckt underbara Gryningen!

2007-10-09 @ 21:50:14
Postat av: Mad's

Men wtf, varför kom inte resten med?
Jag tipsade om en kalasgrej som jag stammishandlar på gryningen: Yerba Maté
Universalmedlet som är så freaking bäst att det knäcker allt! (Hjälper stackars magar bla.)

Läs på här:
http://www.nyfikenvital.org/?q=node/265

2007-10-09 @ 21:53:06
Postat av: anna

japp..exakt så tafatt kring hästar är jag
så jag skule sätta mig bakofram.

hmm kräftor?...är allergisk...

kram

Postat av: ronnie

Mads: jag och den där hälsokosten och ett bidrag från mamma har en fet dejt imorgon!!! jag ska shoppa bra grejer till mig själv s det smäller om det men herregud vilken tid det kommer ta...

2007-10-09 @ 22:51:00
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: m

om du gillar sojaproduker och sånt så gå till "Goodstore" på skånegatan 92. Bästa utbudet i sthlm efter gryningen.

2007-10-10 @ 08:09:30
Postat av: ronnie

m: tack för tipset ska kolla där också!

2007-10-10 @ 09:00:02
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Mad's

Fan vad nice ronnie! Håller en tummer för att du kommer hem med nånting i alla fall, hur lång tiden det än tar :]

2007-10-10 @ 15:35:36
Postat av: ronnie

mAD´S i am WORKING ON IT!!!

2007-10-10 @ 16:02:17
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback