i övrigt...

Jag inspirerades av en blogg jag läste idag som hade en dagens Flipp och en dagens Flopp

här är mina massa dagens flippfloppar

FLIPPAR:

solskenet
morgonpromenaden
bajsa
frukosten som blev rätt lyckad tillsist iallafall
eftermiddagspromenaden vid albysjön
kvadruppelespressofikan hos Angela i cirkusbussen
den korta men mkt lovande och lyckade träningssessionen med ellen fö
varmt långt bad och ingefärsthe
ronnie som ringer och bombar med possitiv energi

FLOPPAR:

att det tog två timmar att bestämma sig för vad jag skulle äta till frukost så jag blev tvungen att ställa in dejten med sofipropp
linfrön i tangentbordet (faaaaan jävla skit mitt P funkar nästan inte)
ingen lunch, inget mellanmål, ingen middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback