Dagens FLIPPFLOPPAR

jag har en dejt med söder imorgon!

och jag hoppas för guds skull på lika fint väder som idag...it was smashing and fantabolicious...which reminds me... jag borde spotta ur mig lite fler av dagens flippfloppar!!!

Flippar!!!

Sin som lyckades få med mig ut i världen precis precis då jag var på väg ner i dyngan här hemma...hennes sms kom som en räddning från ovan och sen var allt bara sol sol sol och gott kaffe

Solen Solen Solen, (trots att jag sorgen efter mordet på mina glajor blev mer uppenbart)

Rebecka Redneck för eminet prova kläder sällskap och den härliga söderpromenaden

Upptäckten av Hälskosten på Söder (men jag måste gå dit med någon som kan hjälpa mig att handla)

Kärlek vid första ögonkastet med BLING BLLING KATSCHINGTRÖJAN och ABFAB Patsyplanschen på närkegatan...jag måste ha tag i de på nåt sätt...my life will not be complete without them...

Floppar!!!

Frukostångest (havremjölken tog slut och youghurten e äcklig)
Lunchångest (vidrig rostbiffsllad som jag tvingade i mig med vidrigt bröd till och vidrigt äckligt allt)
Inget mellanmål (vidrighetsfaktorn höll i sig)
Ingen Middag (jag kan inte, jag kan inte jag vill inte jag vill inte)

Kaffeautomatsterror, jag höll på att loose my brains när jag insgå vad fan jag höll på med

Att jag får sån fet jävla otillräcklighetsångest av att säga "nej jag kan inte träffa dig ikväll till både Ella och Ronnie"

jag vill jag vill jag vill men jag kan inte....jag känner mig som en jävla askungen som är rädd för att min klänning ska förvandlas till en gammal trasa och hela min fasad krackelera efter mörkrets inbrott typ...så jag flyr hem till ensamheten och bubblan istället...där är jag iallafall trygg och inte utsatt för världens elakheter...men det sjuka är att i grund och botten så vet jag fan inte ens vad jag är rädd för...leva igen antagligen...

Ett dagens HUM?!?

Provrumshyttsspegeln och byxstorlekar...de var inte ett dugg hemska idag i Rebeckas härliga närvaro kändes allt bara helt okej...men jag förstår inte...vem av dem ljuger...brallorna eller spegeln?


men just ja Söder Glöder imorgon iallafall

imorgon imorgon imorgon

imorgon har jag gjort mig förtjänt av att leva...(usch jag gillar inte att jag känner igen det där tänket allt för väl...)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Med risk för att du tycker denna fråga är dum, är du bekännande kristen?

Frid.

2007-10-10 @ 00:10:18
Postat av: Sin

Härliga Annika förtjänar att leva varje dag! Jag hoppas all kärlek vi vill ge dig kommer ta kål på ingolf och andra dumma demoner.
Nu dricker jag kaffe med soyamjölk, var ju tvungen att testa, var väldigt längesen sist. :-)
Du är bra bra bra!

2007-10-10 @ 08:30:24
Postat av: Sin

By the way: Kom bilderna fram till dig igår? Om inte, whats your email baby?

2007-10-10 @ 08:31:19
Postat av: Sin

Såg kommentaren längre ner, om du inte fått dom skickar jag dom på msn! KRAM

2007-10-10 @ 08:45:35
Postat av: ronnie

var har du skickat bilderna vilken adress?

Postat av: ronnie

Mattias: om der inte var för att en av mina bästa vänner har en kristen pojkvän som heter mattias så skulle jag nog skriva något riktigt drygt och snäsogt som svar på din kommentar... men jag väljer att va lugn och sansad för att jag e lite paranoid...

nej jag är inte kristen och inte ett dugg intresserad av att bli det heller.

2007-10-10 @ 08:58:28
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: ronnie

Sin: alprosoya med frysta blåbär hallon och färsk banan och vindruvor och linfrön e min nya morgongudagåva haha =)

2007-10-10 @ 09:02:20
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Sin

GUD så gott det lät! Jag är inne på min andra soyalatte för dagen. Mmmm :-)

2007-10-10 @ 09:38:58
Postat av: ronnie

Sin! bilderna kom inte fram så posta dem på msn om du kan!! haha ja alprosoya is the shit...så du gillar det alltså =) coolt!

2007-10-10 @ 09:50:01
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Sin

*skratta* jo jag gör ju det, men hade "glömt bort" det. hehehe

2007-10-10 @ 11:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback