Äckel

Nu orkade jag helt enkelt inte längre än så här...

det är så jävla vidrigt att äta...äta ordentligt alltså...jag mår alltid så jävla risigt efteråt att jag förstår varför jag så många gånger hellre svälter...

världen rasade verkligen, den rasade och gick under, overklighetskänslorna tog över och jag vet inte vem jag är just nu. det brukar inte gå såhär långt men tillsist kunde jag nästan inte svara i telefonen...förlåt alla som ringde jag klarade  det bara inte tillsist...

tack för mobilt bredband som funkar i sängen iallfall, nu slipper jag sitta i mammas och ulfs sovrum vid fönsterkarmen och surfa iallfall

men det här håller inte, jag kom knappt ut genom dörren idag och det var med råge att jag klarade det igår (mammas förtjänst som frågade en extra gång snällt istället för att tjata)

men det här är för svårt

förutom ångesten så har jag i förtiåtta timmar dragits med

magen gör så jävla ont
jag har haft noll energi
jag svettas och är varm och känner mig svullen
jag mår illa
jag känner mig misslyckad
jag orkar ingenting och vill helst bara sitta inne och gömma mig

seriöst

jag vet att jag enomgått en två dagars detox /slash recoverykur nu med massa mat med substans i form av kolhydrater och protein och fett och inte bara juice och grönsaker...jag trodde det skulle ge mig lite energi. but hell no

imorgon måste jag ut härifrån och jag vet inte om jag orkar med en till kväll såhär...seger i all ära men priset jag betalar nu är alldeles för högt


usch just nu vill jag verkligen inte leva


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu påminner jag dig om något som du med största sannolikhet säkert redan vet:
När kroppen till slut får i sig någon form av riktig energi tar den första steget till att slappna av, du har varit oerhört spänd och kroppen varit extremt pressad, när den får någon form av bra näring så tror den litelite tillfälligt att det är ok den överlever den kan släppa spänningen och då blir du TRÖTT, jättetrött. ingen energi, men den kommer tillbaka och sen gånger tusen.
det kan va bra att ha i bakhuvudet och snurra fram ibland!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback