Buhuuu

JAG VILL SE COCO ROSIE I AFTON PÅ DEBASER!!!!

men jag är trött som en pensionerad mulåsna, frusen om tårna i mina skitsnygga fejkmoccaboots och lika pank som vanligt...dessutom befinner jag mig i skrivandets stund ute i Alby nere på Subtopias kontor...hur hamnade jag här? hur kommer jag härifrån...var ligger Alby på världskartan liksom?

SOCKERPAPPA VAR EEEEE DU NÄR MAN SOM BÄST BEHÖVER DIG??? Skjuts, gratis affe, en partyoutfit, nya varma skor och en vip-biljett till kvällens eminenta evenemang vore på sin plats nu nu nu!!!

fan jevlans jekla gris och nöff nöff

när jag blir stor ska jag bli så eckligt jeflarimej snorrik attt jag kan stava hur jag vill och ha makten att ändra i SAOL´s lilla blåa om jag så känner för efter mina behov...

Kerstin Malm
Lars Hedin

ni visste redan då att det skulle bli nåt stort av den här lilla tjejen...liten men tuff...liten men stentuff...pissigt äckeltuff men luspank

fan

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

hehe... han har fått många frågor om det. så just nu har han tyvärr fullt upp! =)

Postat av: ronnie

men damn it!

2007-11-12 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback