skaka skaka

ja e så trött så ja håller på att spy

känner ni till klyschan

jag dör nu jag ramlar ihop, ja skakar ja skakar

har inte orkat diska tvätta duscha på en vecka typ

jobba jobb a jobba hjärna på kortslutning ingenting e klart snurr snurr

har tr monsterdagar framför mig sen ledig i två ynka futtiga dar då ska jahinna så mycke så mycke städa packa flytta ....ja kräks av trötthet

har surplat weissbeer med lime och citron och massa hyldesaft hela dagarna på jobbet för att orka va duracellkanin

jag jobbar ihjäl mig nu

80 100 timmar på en vecka jag har tappat räkningen och hölften förzsvinner i skatt jävla danmark

jag måsgte få semester snart annars faller ja ihop

sov hela dn idag eller havla dan min halva fria dag sov jag bort i dimma

nu e klockan snart tre och jag får äntligen stänga och gå hem...sorry cykla hem vingelcyykla...

händerna skakar blodsockerfall

jag måste ha tag i en våg jag känner mig som en uppblåst smällfet kossa, jävla banakakans fel...jävla banankaka och jävla nachos med kylling... jag vet att jag måste

måste måste måste så jävla mkt bara måste hela tiden

control alt delete alla måsten please

gonatt nu ska ja räkna kassan

Kommentarer
Postat av: ellebelle

Gumman du är bäst! Nu har jag fått jobb i Sthlm och ska OXÅ (fanimej) skaffa egen lya, så vi får väldgästa hos varandra på helgerna =) Vill verkligen komma o hälsa på dig i sommar. Ska du upp till Sthlm nåt? PUSS

Postat av: mårten

Ronnie, äntligen har jag datum och tider för ev. jobb i Varberg i Augusti. Om du har tid och lust fortfarande så skicka mig ett mail. Jag försöker nå dig per telefon också, men det är inte så lätt... Kramar från Familjen M.

2007-05-31 @ 13:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback