84 timmars arbetsvecka

uhu 84 timmars jobbvekca kan slå ihjæl den bæsta....

førsta maj var kaos

kaos kaos kaos

jag har typ inte gjort annat æn återhæmtat mig de senaste dagarna...så trøtt så trøtt.

vet inte var jag ær vet inte vad jag vill vet ingenting mer æn att det ær top model på tevin idag och jag kommer førmodligen hamna framfør den med en fet grogg och dæcka innan tiosnåret...erller nej vænta då missar jag sex and the city

annars ær veckans måsten

klacka om båda mina stilettos

skaffa ny læpppiercingring

fortsætta våga leva æven om det ær læskigt

inte jobba ihjæl mig

våga tro på att det finns ett liv beyond 47 kilo...just nu ær jag pisskraj kænner mig som en tjock grissling æven om vågen inte visar mer æn 42.5 med skor så skriker spegel åt mig att jag ær fet fetare fetast!!! jag hajjar inte??? jag var ju snygg som en gudinna nær jag låg på 47 i vintras...hur kan 42.5 vara fettigt???

vad ær dealen? ær 39 anorexians nya målvikt eller vad? jag kan ju inte fungera normalt nærjag ær dær nere...ingenting i hjærnan funkar ændå skræmmer varje jævla kilo mig till vettet...

och samtidigt vet jag att hade jag inte ætit upp mig de hær futtiga kiolona hade jag aldrig klarat av att fixa nya lyan, jag hade inte pallat cykla tio minuter och gå på visning, jag hade inte pallat att gå till banken och øverføra pengarna jag hade inte pallat någonting annat æn ligga under tæcket och ynka mig... kilon = liv kilon = livskvalitet...jag kan bara inte tror på det fullt ut...

vad ær mest vært. kyla, rinnande øgon och rinnande næsa, hår på øverlæppen, tappat hår, fjun på armar och ben, skelettlik uppenaberelse och lugn i sjælen eller tjocka lår och øverskottsenergi och kraft till att leva det liv jag egentligen vill som inkluderar vænner, kvællsaktivitere och træning????

ingolf sæger att att kroppshår i ansiktet rockar fett och att sæckig hæbngande øversskottshud på øverarmarna ær chickt... jag vet inte vad jag sæger...jag ær bara rædd

btw så kommer jag bo ett stenkast från något som heter Ingolfs café... hur absurt ær inte det????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback