Møt den fruktade Ingolf

Jag hittade en matrialiserad variant av den fruktade INGOLF i vår cantiné på skolan.... han var sjølvklart førklødd! men mig lurar man inte så lætt Hær har vi alltså allas vår kæra Ingolf førklædd till grodprinsessa med løsøgonfransar och tiara och hela skiten...next step is ...

image139

how the fuck are we gonna execute him???

jag vet inte varfør jag pussar på Ingolf? Kanske før att han ør min enda och bæsta væn just nu... den enda som fattar precis allt och alltid går att lita på. han har liksom inget fuffens før sig...

image140

image141

Annars førdrev jag dagen med lite hæng på skolan som var mækta tom på folk iochmed att alla førbereder nåt eventhalloj som de ska delta i i helgen som jag inte får va med på ...MOBBING!!!!

GAHHH JAG ÆR SÅ FRUSTRERAD!!!

igår var jag så sur så jag smygtrænade lite på cafét efter jobbet... om inte ni vill leka med mig får jag væl underhålla mig sjælv liksom.

jag ær fett sur. jag har hållit alla mina avtal alla mina øverenskomelser med alla inblandade i den hær misosoppan och jag kænner att jag får INGENTING TILLBAKA!!!!.

vågen luras, vænnerna førsvinner, mamma vågar inte ringa till mig mer, jag ær portad från skolan och det absolut enda jag har just nu ær mitt jævla jobb... och det ær jag bara livrædd før att førlora. jag ær ju skitliten pyttenytte och orkar inte alls slæpa diskbackar i samma hektiska tempo som alla andra... well jag kæmpar på iallfall.

Søta Mia på kontoret som førser mig med små presenter, små bolcher och lustiga klæder tog några bilder av mig inne på skolans numera ommålade trashtoalett...

image142
image143

men buhu jag kænner mig så lonely...vilka ær kvar dærute... det ær fredagkvæll, alla førbereder sig infør roligt cirkusjobb, solen skiner och jag sitter på skolan med vetebrød och lax i magen och kænner mig inte bara tjock och uppblåst utan fullstændigt øvergiven dessutom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback