Am i really dying???

posé

Am i really dying???

 

Fick precis världens konstigaste samtal?min pappa ringde. Och han ringer väl ibland och så men nu var han så jävla klar på nåt sätt, klar och bestämd.

Annika jag kommer nu, vad är din adress jag tar en taxi från flygplatsen. 

För er som inte känner till min bakgrund så är min pappa en gammal vagabond på närmare 70 jordsnurr som rest jorden runt lika många gånger som han firat födelsedag om inte mer. De senaste tio åren har han väl mer eller mindre tillbringat hemma i sitt hemland Ungern där han gjort ehhhh? inte fan vet jag faktiskt vad han har gjort men jag har inte sett röken av honom sen han drog iallfall.


Nu ska man inte dra förhastade slutsatser eller ropa hej innan man kommer över ån eller vilket av alla jävla ordspråk man ska använda på den här lite underliga situationen men den som lever får se säger jag bara och drar till med ännu en omgång någon annans väl valda ord iochmed att jag inte har några egna att bruka just nu. 

Jag är mållös, jag är stum. Vem fan är döende? jag eller han? Vems begravning nalkas och var brinner det

Jag fattar ingenting och jag fattar allt. Är det nu som bitarna äntligen kommer få falla på plats. och kommer de göra det över min döda eller över min levande kropp? 


Jag vet iallfall att jag är mycket mycket sjuk?kanske rent utav supersjuk annars skulle jag ju inte sitta här med min halvfriska och inte längre så klara hjärna och dividera över min begravning och blåa rosor fattar ni väl. Men helt ärligt och obviously så är det ju sånna tankar som snurrar i mitt huvud just.nu.


Vill du leva frågar Sören? Klart som fan jag vill leva sa jag för snart en månad sen när jag åkte med huvet före rakt ner i backen och fick träningsförbud. Då var jag ett och ett halv kilo från träningshallens ljuva tillfredsställelese i blod svett och tårar. Enkel match tänkte jag då?det fixar jsg på en helg.  Nu har de futtiga 1500 grammen förvandlats till 6 ohanterbara minuskilon eller till 60 000 kilokalorier? fattar ni hur många champinjoner det är? om man räknar på att en burk inlagda champinjoner innehåller cirka 35 kalorier om vi drar till i ordentlig överkant och jag kan leva på en halv burk om dan när det vill sig riktigt illa. Ja om vi bortser från morgonvällingen som kan ligga på mellan allt från utspätt grummelvatten på en 160 kalorier till grovfrukost på nästan 500 kalorier så behöver man varken va Einstein eller bartender för att fatta att det är en dålig combococktail? Fattar ni då att jag de där daquiridrinkarna som Ingolf ibland säger ja tack till på kvällskvisten är dem som håller mig på benen, upprätt och still hanging. 



Nicole Richie alarmerande smal och hela världens favoritanorexiikon och jag ligger plötsligt i samma viktiklubb. Vi är bmi-kompisar och i måndags så sprang mitt alter ego om henne i kampen mot graven? jag grät två tårar och sen fick jag Gette på kontoret att kassera vågen?den ljuger sa jag bara trotsigt och fick henne att ta den med hem och kontrollväga mot sin egen. Gette på kontoret är 158 cm lång och vägde på ljugvågen 62 kilo och då e hon inte ens tjock?jag vägde 22 kilo mindre än Gette på kontoret och jag är fem centimeter längre. Jag väger mindre nu än vad jag gjorde som tolvåring och jag tycker jag ser helt normal ut. Fattar inte varför tightsen hänger i röven och varför de inte har mindre storlekar på blatte-stretschjeansen i rea-affären eller varför expediten i designerboutiqen inte kan hålla munnen stängd av avsmak och chock när hennes minsta lilla stickade superskinnysmodellkofta hänger som en sopsäck på min skelettliknande överkropp. Jag äcklas av min spegelbild den är inte verklig, spegeln ljuger det där är inte jag för jag är konstant mätt och magen känns full och uppblåst. Jag äter ju hela tiden, jag äter och äter och äter. Jag hinner inte bli hungrig för jag är så mätt hela tiden. Mätt på 6 råa champinjoner och 6 hallon. Proppmätt. Så proppmätt att det komemr upp rester av hallonwasabichampinjonmix i halsen när jag rapar sex timmar efter att jag ätit dem?


Jag hade n så annorlunda bild av känslan att svälta ihjäl innan jag blev sjuk. Jag trodde det var eningen att man skulle va hungrig när man dog inte wasabiliciosly proppmätt. 

Am i really dying???

pose


Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag tycker verkligen du är vacker, men med fem kilo fett på din kropp o du skulle få större bröst , skulle du se sexigare ut, Jag gick upp mina fem kilo som jag behövde , det var svårt , men jag gjorde det med hjälp av att jag åt mer sallad ,, tro det eller ej, kram!

2007-06-18 @ 21:45:53
Postat av: Lkap2

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback