pissed off

image228

satt och kollade gamla bilder på datorn idag på jobbet när några nyfikna kollegor komemr förbi och vill se vad ja kollar på.

vaaaa e det där du???? shit du va ju tjock förut juh haha... eller oj du ser mycket tjockare ut på alla de där bilderna... hihi inte visste vi att du hade varit så där tjock...

...det var tre kommentarer jag fick på att visa bilder på hur jag såg ut en gång när jag var normalviktig och vägde cirka 50-55 kg

kul va?

jag vill dö nu, jag fattar inte hur man kan säga nåt sånt...jag bllir så himla ledsen och omotiverad... jag ska alltså bli tjock igen för att bli frisk...

Kommentarer
Postat av: hannah

Vilka JÄVLA PISSIGA MONGON. Ta hit dem så ska jag skära av fläsket från deras innanlår och pula ner det i halsen på dem. Sedan ska jag ta deras ögonglober och stoppa in dem i rectum för att sen stampa på dem. Vad ska de med syn till när den uppenbarligen är helt useless. KRAM min favvoprinsessa!

2007-06-05 @ 11:38:11
Postat av: ronnie

jaa va sæger man knulla dem i røven med færsk annans kanske...

2007-06-05 @ 14:55:34
Postat av: Loma

Elaka människor, naturligtvis tycker dom inte du var tjock på bildera, de ville bara vara elaka och trycka ned dig eftersom du redan mår så dåligt. Jo, för sådana människor finns det gott om. Galet.

2007-06-14 @ 16:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback