jag vill så mycket juh

...fan fan fan nu e jag sådär förvirrad och blind igen

lurad hit och dit

fattar inte vad jag gör eller vem jag är

är jag på väg att bli bra när allt bara känns värre...

det luktar smält ost från grillen i köket och jag vill bara dö..jag känner mig som en grillad smält fet ost... saknar att frysa, sommarhettan klibbar blir till svettiga äckliga lår. av allt som finns så hatar jag lår mest av allt... lår och överarmar...blåh blåh blåh

kliddekladdeöveräckliga feta lår

eller det där fruktansvärda äckliga rynkvecket som bildas mellan vaden och foten när man vinklar den i en speciell vinkel...

fett fett fett

min kropp svämmar över av fett

image236

Kommentarer
Postat av: Mikkeljessica

Good web with cool info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback