jag sluddrar i skrift

jag sluddrar i skrift

jag bränner ut mig

jag ska skaka drinkar på roskilde i sommar

jag ska sälja min biljett till fett överpris

jag sitter på jobbet

det har jag gjort hela dan

eller knappas suttit iofs...

öppna stänga öppna stänga

jag hinner cykla hem däcka i sängen sen ringer klockan då ska jag upp igen och öppna jobba hela dan stänga...så ser mitt liv ut just nu...jag gör alting till max oavsett vad det är, jobba på café, svälta ihjäl, cirkusa, resa världen runt, knulla knarka you name it...det finns inga gyllene medelvägar

its black or white

jag är så jävla osunt genomgalen

är det det ni älskar

i dont wanna die, everybody knows i love beein me...


Kommentarer
Postat av: Ivermarianne

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback