ceasarsallad med kyckling och pesto

jag åt en hel portion idag...en hel jävla gigantisk portion ceasarsallad med massa dressing och kyckling...petade bara bort brödkrutongerna och lite av kycklingen... jag mår så jävla illa, jag känner mig som en stor fet uppsvälld ballong...jag hatar det

ja känner mig långsam slö, uppblåst, slapp äcklig ni vet FEEEEEEEET....

det hände för länge sen också när ja var modig och smakade på någons pizza...jag ville dör efteråt dö dö dö... aldrig aldrig mer liksom...de är inte värt det...magen som väller över byxkanten, andningne som blir tung ni vet känslan av att var MÄTT!!!!

den suger

jag vill inte tillbaka dit till fetma, äckel och svull...och jag är livrädd för hur stor och fet jag har blivit var alla kilon har satt sig... på halsen, på överarmarna på magen rumpan och allra värst de äckliga äckliga låren....jag hatar lår

men mest av allt hatar ja all jävla sommarhets

åhhh nu ska vi börja träna

åhhhh ja e så fet å ja e så ful åhhh ingen duger som de är bla bla bla...

MEN BLI SJUKA DÅ BLI DET OCH KÄNN PÅ HUR JÄVLA KUL DET ÄR. KASTA ERA JÄVLA LIV ÅT HELVETE FÖR ATT LEVA UPP TILL ETT SMALHETSIDEAL DÄR KVINNOR SKA SE UT SOM TOLVÅRINGAR VARSÅGOD SÄTT IGÅNG OCH SVÄLT MEN GÖR DET ORDENTLIGT I SÅ FALL OCH SLUTA GNÄLLA PÅ HUR JÄVLA FETA N ÄR HELA TIDEN

GÖR NÅT ÅT SAKEN ISTÄLLET PROVA PÅ HELVETET OCH KOM GÄRNA OCH TALA OM FÖR MIG EFTERÅT HUR DET KÄNDES FÖR JA E SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ TT HÖRA PÅ ER JÄVLA SKIT

fan ja pallar inte mer

ja hatar den här jävla dubbelmoralen....

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fan asså! Jag måste bara få kommentera... Du verkar ju så medveten! det är med att det är ett sjukt skönhetsideal och grejer. Och du vet att det livet du lever i anorexin suger! Tycker du att alla är feta som inte är anorektiker? att det inte finns nåt mellanting mellan sjukligt sjuk och (sjukligt) fet? Jag är jätteintresserad och vill förstå dig. Svara gärna! Förstår det här med att ångesten kommer när du försöker bli frisk... Men när du va ute på shopping och allt den dagen... Om du tvingar dig att göra sånna saker ofta, kanske du tillslut inser att det är ett sånt liv du vill leva, no matter what? Kram Nathalie

2007-08-05 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback