bäääää bääääää vita LAMM...

HAR DU NÅGOOOON UUUULLLLL?????

nej det har du inte för du slaktades las på grillen och åts upp av mig igår!!!!!

image234

jag är ett monster, en bastard, en djurplågare en galen vandal! helt kallblodigt åt jag upp ett litet bä-bä-djur igår direkt från grillen med senor, fett benpipor och allt...

STACKARS LILLA ULLEMANN

sen fick jag förståss panik och tokflipp av att känna att det låg en hel lamstek i magen så efter att ha cyklat hem och lagt mig i sängen och vaknat av att en fet fällarspindel kröp på min kind så flög jag upp och gick en tvåtimmarspromenad barofta genom den måndagsnattöde stadsdelen jag bor i ner till havet badade och gick sen hela vägen hem igen med sneakersena i näven...

det var vackert...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Trodde du var vego? :O

2007-06-12 @ 12:48:57
Postat av: ronnie

haha...nej inte riktigt...jag älskar kött...tycker bara att de e lite läskigt att äta det...

2007-06-12 @ 14:56:37
Postat av: Elin

Bra lösning trots allt. Många andra skulle nog ha försökt att spy istället, men promenader löser fler problem än spyor gör. Jag hejar på dig och ditt tillfrisknande! Hade själv en släng av ätstörning för två-tre år sedan, även om det aldrig hann gå så väldigt långt.
Mvh, Elin

2007-06-12 @ 16:42:08
Postat av: linnéa

Men antagligen hade inte det där lammet ens blivit fött om inte det skulle slaktas, och då hade den inte fått leva ens en dag och fått möta världen! Ta det lugnt med promenaderna! Försök i alla fall. Får du någon hjälp? Styrkekram

Postat av: adam

Ronnie Roadkill I wrote you awhile back on CS when i was in CPH but see you havent logged in for awhile, im back in CPH and wouldnt mind meeting up. Im heading to the Globe irish pub tonite with some peeps for quiz nite, i hope to see you there or you can sms my cell 0046737790338.
talk with you soon
adam

2007-06-14 @ 14:32:10
Postat av: ronnie

adam???
cs
whats that....

2007-06-14 @ 20:18:19
Postat av: Axelmelisa

Nice site keep it up

2009-05-26 @ 08:52:01
URL: http://axelmelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback