Storåsfestivalen är hård och kall och full med lapskojs

utan sjæl hjærta och hælsa i fyra dagar har jag førsmæktat i en punkbuss...

jag ær på turn\e som husdjur till detta eminenta sællskap www.burntoutpunks.com

jag ær sliten som ett odjur, i can berly keep standing upright och trots att jag sover som den lilla hårboll till katt jag ær uppkrupen på två ludna sæten i en gammal raggarbuss så måste jag erkænna att det gør mitt psyke gott æven om hælsan fått ta rætt mycket stryk

norrmænnen lever på oljig fisksoppa och lapskojs

jag fattar inte hur de gør det

jag fattar inte hur man gør det

jag iaktar, hærmar och lær

igår åt æven jag oljig fisksoppa och lapskojs

det var som att æta kræk ur en plasttallrik men efter en festivaldiet bestående av allt før lite vatten och alltfør mycket promilledricka så æter tillochmed jag spyor...

urk jag har ont i magen

well jag ær lite pajj just nu och vet inte om jag klarar att ta mig vidare till urkultsfestivalen eler om jag och mina bakterier i halsen ska åka hem till mamam och lægga oss och vile en vecka istællet...

imorgon fyller jag en jærdedel till hundra

hipp hipp hurra

jag måste vælja nu, livet eller døden

stockholm eller køpenhamn

omrøstning?

vad sæger ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym


Stockholm och livet! Och grattis i förskott :)

Postat av: Kjartananastasia

Nice site, Keep it up

2009-03-18 @ 11:04:43
URL: http://kjartananastasia.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback