regn regn regn och lite mera regn och kyla

jag sitter i köket i vår fantastiska gammla träkåk och har precis eldat järnet smältvarmt i vår kamin i köket..jag hostar som ett övergivet barn i en öken i sahara samtidigt som jag skakar som en säl utan underhudsfett på island...shit vad trött jag är på att frysa nu och shit va jag e trött på att snyta mig...


jag har ont i magmsuklerna av alla jävla hostkramper och snytansträngningar

jag har varit iskall i hundra år känns det som och enligt smhi är det strålande solsken hemma i stockholm...i should be there...men landet, hippiefestival och massa störda människor känns egentligen mer som den sorts terapi jag behöver än upphypad och stressig sthlmsmiljö..jag skulle dö direkt...

funderar på att göra en såndär fuling som man bara kan göra när man e på landet och gå och lägga sig mitt på dan och bara dega...läsa en gammal bok från loppisen från tvärs över gatan, slafsa i sig lite vattenmelon, dricka kaffe med massa mjölk och socker och bara vara...

var ute och riggade lite i regnet tidigare idag och det var inte trevligt alls...

våga vägra frysa mer nu!!!

jag vet inte vad jag vill...

det känns helt stört att säga det för till och med i huvet låter det weird...

jag tror jag skulle vilja ha en kram

jag har inte velat ha en kram på över ett år och nu känns det som om det skulle funka liksom...

dagens highlight btw!!!! jag har blivit lovad en raggarrunda på sideshow kals lilla motorcykel...så nu är det bara att knäcka en folköl och köpa den där truckerkepsen på loppisen med ryssmösseflufföron!!!

wich reminds me off att jag borde springa över gatan och kolla loppisen en gång till innan den stänger...om inte för annat så kan jag köpa den där bunten med tarzantidningar och lägga mig på vinden och läsa lite gammalt kult....åhhh tänk om de har pelefant shit då dör jag oki ses snart babes i gotta run...


Kommentarer
Postat av: Stella

fan vad skønt att ni bor i hus! då kan du bli frisk dær juh. helt orolig att du skulle tillbringa ænnu en festival i gåshudens tecken. Kramar!

Postat av: ellebelle

En kram kommer här gumman =)

2007-08-01 @ 00:09:46
URL: http://ellebelle.wordpress.com
Postat av: Evelina

HEJ.
Har aldrig förstått att man kan lägga in kommentarer här. Har du flytt Kbh?? Jag är tillbaka. Har sms:at på din danska mobil men med mindre flyt.
Hur har du det???
Jag saknar dig.
Stor kram.

2007-08-01 @ 11:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback