Näsåker Urkultfestivalen

jag ramlade ur punkbussen idag...för första gången på en vecka är jag inte helt iskall och nedkyld...

fem dar i nordnorska urskogen sovandes i i punkbussen med blöta fötter och blöta skor under gamla armefiltar på busssäten i blodrött flufftyg och med håret ständigt prytt med grankvistari har inte varit ssådär tipptopp för min hälsa...

om vi säger såhär

jag blev gråtfärdig när ag fick lax till middag...för att det var mat som inte bara gick att äta utan var varm och inte bara nästan varm och god och inte bara nästan god...

sen grinade jag nästan när jag fick duscha i ducshar som var helt och inte bara nästan varma och byta om till käder som var rena och inte bara nästan rena.

senaste dygnet har varit ett fumlande i the twilightzone...

jag antar att det har med detoxen från den polska mellanölen och vattenmelon och våffeldieten...

nu dricker jag varken polsk mellanöl eller äter våfflor heller för den deln men att vara omgedd av människor som överlever på det påverkar mig minst lika mycket både fysiskt och psykiskt.

well som jag sa igår...hos patte och micke i åre fick vi finfina middagen med soyabiffar och grillade champinjoner och sallad och vilöksbröd och här i näsåker ar vi ett helt hus med alla tänkbara nödvändiga faciliteter som dusch toa och vämeelement.

jag har i vanlig ordning sovit ihoprullad till en kanelbulle i bussen i en vecka så att kunna ligga raklång utan skorna på och i en mysig turkos velouroutfit istället för i trettioåtta dammiga festivaltröjor är guld!!!


alright gotta go and give back the computer now...ska krypa ner i sängen med Burnt Out Kal och försöka sova till kl tio imorgon när de vankas frulle...

tilläggas bör att vi bor jämte en helt galen fors och att det på slänten nedanför huset betar två gigantiska tjurar.

i say no more

Kommentarer
Postat av: Eirikveronika

Hi, cool site. What CMS is it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback