jag kommer hem

jag e livrædd

jag vet inte om jag vågar visa mig ute

jag vet inte om jag tørs træffa någon av er dærhemma

jag ær livrædd vettskræmd

jag ær en farosot jag smittar

jag ær hemsk och ful

varken død eller levande

men jag ska ligga på balkongen nu och bara vara

260 timmars arbete på en månad

jag kommer hem iallfall

ses kanske

kanske inte





roskilde var galet førresten men jag får berætta mer sen

roskilde var galet och hemskt, det satte mig och anorexian på prov ordentligt

vill jag leva eller vill jag dø
på roskilde var jag tvungena tt vælja hamburgaren før att øverleva

anorexian ær så jævla sur på mig just nu

IVE BEEN BAD BAD BAD BAAAAAAAAAAAD SOOOOOOOO BAAAAAAAAAD

åh denna ångest denna fruktansværda ångest som den ger mig nær jag vill leva denn jævbla ångest ångest ångest

værlden går under nu nu går den under jag ær mer levande æn någonsin menb værlden går under

Kommentarer
Postat av: korven

jaaaaaa! välkommen hem! jag INSISTERAR på att träffa dig...och du vet, du vet ju, att hur mycket du än våndas och oroar dig för vad folk ska tycka, så delar du den oron och ångesten med åtminstone en person (moi). Hoppas att du går online snart så vi kan prata! Kram

2007-07-11 @ 09:20:38
Postat av: Sigmunddaniela

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback