hemma i stan

nu har jag åkt tåg i hundra timmar med hundra liter sprit från danmark

jag snodde fönsterplatsen i vanlig ordning trots att det myckelt klart och tydligt stod GÅNG på min biljett...sucka sån e jag har inget hyffs alls...

jag har suttit och hatat mina äckliga feta lår hela vägen från köpenhamn...de är gorse gigantiska och disgusting...

har dessutom suttit och läst alldeles för många artiklar om svältande, bantande och överviktiga kändisar...WHY? jag borde hållt mig till underhållningen som tidningen "tjuvlyssnat" bjöd på istället...den tog tyvärr slut redan i hässleholm dessvärre och då var det dessutom någon jävla idiot som fick för sig att ställa sig på spåret och bli överkörd så segkorvståget intercity som i vanliga fall bara tar sex timmar tog istället åtta fantastiska timmar.

priset tog vår fantastiska medelålders superbittra hardcore kontrollörstant.

konduktörstanten "NYYYPÅÅÅÅSTIIIIGNA HÄSSSSLEHOLM, NYYYYYPÅÅÅÅSTIGNA, HALLÅ E RE NÅRA NYPÅSTIGNA HÄR ELLER LIGGER ALLA UTSMETADE PÅ SPÅREN MELLAN HÄÄSLEHOLM OCH ALVESTA...

ressäner "jo ja e nypåstigen här e min biljett"

konduktörstanten "men eru blind eller, vagn 6 ska du ju sittai här finns ingen jävla vagn sex, det här är ett INTEEEERRRRCITYYYY TÅÅÅÅÅÅG, vagn sex har de bara i det där jävla X2000, du sitter på fel tåg pappskalle

ressenär " jaha ja oj då förlåt det visste jag inte, vad ska jag göra nu?

konduktörstanten böjer sig över ressäneren och spänner ögonen i honom " vadå göra nu eru trög eller, det e väl bara fortsätta att göra det du gör nu, passar inte det eller?

ressenären börjar se lite otillpass ut " va jo, eller vad menar du jag förstår inte"

konduktörstant "ja, sitta på arslet och åka tåg tillexempel, ha en trevlig resa....fler NYYYYPÅÅÅSTIIIIGNA HÄÄSLEHOLM

ressenär lättad "oj jaha det går bra alltså men tack då"


jag fick iallfall ett avbrott i att sitta och hata mina lår...men mest var jag sur irriterad och ville hata min lår ifred...tjejen som satt bakom mig var mycket tjockare än jag...alltså smal men tjockare än mig fast hennes lår var skitfina...sådär naturligt spiriga långa och smala....

dumma henne

väl hemma och kissnödig konfronteras jag med våghelvetet inne på toaletten... i huvudet ekar det "whitney houston har slutat väga sig... hon vet att hon har gått upp i vikt"

trots att jag lovat mig själv att hålla mig borta från vågdjävulen så bara måste jag ändå...

och som vanligt ljuger den...jag blir så jävla ledsen...

om man känner sig så jävla fet som jag gör nu, hur i helvet kan siffrorna visa så fel...det kan liksom inte stämma, de måste ljuga, för en vecka sen var fetare enligt vågen men mådde tusen gånger bättre och kände mig nästan okej trots de läskiga talen... nu e det tvärtom... jag känner mig som ett monster men vågen skrattar mig rakt upp i ansiktet som en clownspegel på gröna lund...

jag litar inte på någonting just nu

inte vågen
inte spegeln
och speciellt inte mina äckliga jävla lår...

hursomhelst

jag e hemma i stan och jag åker inte till norge förren imorn kväll sjutiden så skrik till om ni vill leka med fettot...


Kommentarer
Postat av: Candy

Oh my, sade hon verkligen så??! :-O Jag förmodar hur som helst att hon sade det på en mellansvensk dialekt. Kan riktigt höra det för mig.

Postat av: Eiriklilly

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2009-10-02 @ 09:46:25
URL: http://eiriklilly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback