fan

det regnar skiiiiiiitmycket utanfør och jag har bara en liten liten munkisjacka och feta solgrillor som skydd mot regnet...

fan

det får bli sopsæck och sanitetspåse på huvet om jag ska klara 20 minuters cykeltur hem i regnet...

dessutom så har jag glømt mitt silverschampo hemma i sthlm så ja kan inte tvættqa håret och bli fin ikvæll

fan

værdsliga æckliga problem

snart børjar jag væl gnælla om hur fet jag e också

vem vet...

vælkommen tillbaka till verkligheten och det riktiga livet liksom
åhhh min blogg handlar om hur trevligt jag och mina vænner har nær vi æææææter tillsammans, alla fina klæder vi har på oss och vad vi shoppat på stan och sen nær jag vill gnælla lite så skriver jag om baksmælla fettvalkar och hur jag ska børja tycka om mig sjælv bættre genom att børja træna kickboxing eller kæka gi-mat

kanske træffar jag en søt kille också som bara e såååå fantastisk men varfør ringer han aldrig tillbaka???

sen får jag klamydia, urinvægsinfektion och mens...skriver tjuriga inlægg i en vecka och vægrar posta nya bilder på mig sjælv før att jag svullnat upp så mycket på sistone men jag ær ju så lycklig øver nya killen, nya klamydian och alla tamponger jag tvingas køpa

btw så drømde jag en fet mardrøm om vågen inatt...i førrgår drømde jag en ønnu fetare mardrøm om mens...

våga vægra bli frisk liksom...

fan

jævla ingolf varfør har ha alltid rætt før...

shit fan va læskigt det ær att va normal

okej imorn anlænder jag sthlm central kl 11.30 typ med tåget från malmø køpenhamn...jag vill dricka en drink då med någon...vem som helst som vill førbarma sig øver mig och svepa en sexa gin och toni eller sippa på en frusen græshoppa på vampire lounge..i dunno i dont care...men om jag kænner mig sjælv rætt så har jag antagligen inte kækat sen jag læmnade køpenhamn på den tidspunkten och kommer førmodligen ha energi lika med noll och inte våga dricka en drink før att då blir jag fet så jag kanske bara ska åka hem och svælta i min egen jævla ensamhet ændå trots allt... på tisdag ska jag ju åka punkbussen från ørnsberg...så egentligen vore det trevligare att ta en morgonøl i ørnsberg med den som vill så att jag kan lugna nerverna lite infør resan...

vem vill?

morgonøl i ørnsberg nå¨gon???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback