fan

måste den hær skivan va så jævla vemodig

nu lægger jag mig ner och dør

nu dør jag nu går værlden under nu orkar jag fan inte mer jag orkar inte en jævla sekund till jag ger upp

nu nu nu nuuuuu NUUUUUUUUU

JAG ORKAR INTE MEEEEEEEERAAAAAAAAAAA

FAN FAN FAN FAN FAN  FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

HELVETES JÆVLA SKITBAJS JAG ORKADE GÅ HIT MEN INTE ETT JÆVLA STEG LÆNGRE

det krævs allt før mycket energi kraft och styrka før att upprætthålaa skenet av ett værdigt liv en stædad fasad ett trevligt yttre

jag ær ju pajj trasig och behøver lagas

control alt dlete nu dør jag

hej då livet

Kommentarer
Postat av: emkatten

älsklingen i universum. inga skär eller ens någon livboj i sikte på öppna havet?
jag kan komma nu om du vill. på fredag 20e ska jag till syster och måla men sedan kan jag.
om du orkar.
jag tänker på dig hela vägen...jag kan den vägen, även om den ser olika ut från individ till individ..
jag kämpar ju fortfarande...

Postat av: ronnie

det finns en livboj det finns en liten gummijolle ute på det øppna havet
på måndag åker ja tillbaka till sthlm och sen ska ja på en vekcas semester i nordnorge...men dagarna fram till dess ær många och långa
om du vill får du gærna hemskt gærna komma på visist i helgen
jha jobbar dagpass mellan 9.30-17 men annars ær ja så gott som ledig =)
saknar dig nåt oerhørt mkt...
førstår inte hur du orkat genom så många år...
hur har du hållit dig flytande...var och vad ær dina gummibåtar...får ja låna en...

2007-07-19 @ 18:51:47
URL: http://wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback