Överlevnad

181460-108

Den hær chailatten som aldrig blev drucken på det supermysiga lilla cafét i malmø med den søta servitøren manifesterar hela mitt inre krig just nu...

Jag vill leva men jag tørs inte! Jag vill dricka chailatte och tycka att det ær gott men jag tørs inte!


Jag är tillbaka i mina rutiner jag är tillbaka i mönster...jag lever för att döda mig själv igen...

Kontrollen kontrollerar mig och stryper mig sakta i sitt jærngrepp.

Igår blev jag rædd før førsta gången på riktigt længe... riktigt rædd...hjærtat klappade, kroppen skakade och Ingolf i magen hånskrattade. jag kunde bokstavligen kønna hur han åt upp mig innifrån och hur mkt jag æn ville att han skulle dø och førsvinna så var han starkare... och det till trots att jag har ju gjort allt jag kan den seenaste tiden før att ta hand om lilla kroppen. ta hand om kroppen med den lilla del av min hjærna som fortfarande ør frisk. gett min kropp det den skrikit efter och gett fan i att lyssna på Ingolf. det har slutat i kaos och skrik och gråt och kamp mellan Ingolf och mig men jag har kæmpat iallfall men till ingen nytta...Ingolf har lurat mig igen...han lyckas alltid. han vinner alltid. jævla ingolf och han lyckas bara så jævla bra.

jag tror att jag føljer min kostplan, jag tror verkligen på det, det kænns som om jag æter tre stora arbetshæstars portioner i min femdubbla vikt vid varje måltid men vågen envisas med att krypa neråt neråt neråt... varje gram ær en førlust, ett steg længre bort från ræddningen i den førbannade siffran 46 som bara førsvinner længre och længre bort ifrån mig... ett kilo till och jag blir inlagd...inlagd och tvångsmatad...


det ær omøjligt det kan inte hænda det får inte hænda...ænglar och jævlar i himmelen se till att det inte hænder...

nu ska jag snart cykla ivæg och kolla på en lægenhe...jag har inte råd med den men kolla kan man alltid...sen ska jag jobba och sen ska jag hænga med søta frøken julia...

ønska mig lycka till med allt... i need it badly. jag behøver det så fucking jævla intesivly badly...

ångest


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du, jag tror det vore absolut det allra bästa för dig att du blir inlagd.Aldrig kul att ligga inne, men det skulle säkert vara ett bra sätt för dig att bryta gamla mönster.
Dessutom är det så att du inte kan skriva in ingolf samtidigt. Han kan verkligen dra!
Det bästa vore att strypa honom långsamt. Han ska bort!
Du måste själv bestämma dig. Ta vara på all hjälp du kan få.Faktiskt bra att kroppen säger ifrån och att du blir lite rädd. Det finns nämligen bara en väg att gå. Du MÅSTE Annika, hitta den vägen. LYCKA TILL
LYCKA TILL Annika!

2007-02-22 @ 17:11:09
Postat av: ronnie

jag har kontakt med en psykoterapeut dietist och ær under utredning på en anorexiaklinik... væntar på svar från dem. de øvervæger inlæggning men jag ær inte riktigt tillræckligt "sjuk" ænnu før att få en garanterad plats utan lång væntetid.

tack underbara søta rara føra dina kommentarer. det kænns fint att du orkar skriva till mig. jag har alltid beundrat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback