Kalas Ras

vågen

Igår dog jag næstan...jag dundrade i botten med ett BIG BIG BADABOOM!

jag som trott att jag kækat som en utsvulten galopphæst skenar hade trots hardcore gaining med rom och cola lyckats loosa ænnu mer infør min konfrontation med vågjæveln hos min ælskade "Rikke-save-me-from-mysel-hjæltinnaf" till PT.

well Rikke ær hårdare æn hårdast och jag vet inte hur hon gør før att tvista min hjærna men varje gång jag går dærifrån så ær jag pløtsligt så jævla peppad på att lyckas istællet før att låta Ingolf lyckas... och Ingolf styr som sagt 98 % av min vakna tid med roddande, planering och pekpinne av hærdat stål...eller så har han en sådær star wars pekpinne som lyser och gløder i neon jag vet inte men den funkar iallfall.

Nu råder det iallfall totalstopp i træningen! No mercy, ingen disskussion, jag får inte ens ta rengøringsjobbet på skolan iochmed att det skulle kræva før mkt fysiskt arbete...gahh

well vad sæger man jag kanske skulle byta dietplan helt och sluta leva på sallad och wasabi æven om det ser fint ut på tallriken och grønt e skønt eller vad det nu heter >>>

sallad

wasabi

Ny plan nytt recept ær att køra en cocktailcombo oh røra ihop mina grøna ingredienser och smeta ut dem øver lite alive and suntanned proteins som det hær!!!!

aksel

saftigt værre ey!!!!???

nåja...bulka ska jag iallfall med eller utan wasabi før hur jævla hett det æn kænns i Ingolfs størda lilla hjærna att kunna krama om sitt lår med fingrarna så betyder den hetheten NO FUCKING TRAINING!!!

OCH JAG VILL TRÆÆÆÆÆNAAAAAA NUUUUUUUU!!!!!

peppa peppa peppa

ok over and out for now...jag får væl smygtræna lite i artisten och bygga lite muskler och dricka tre stora glas vatten och gå med blytyngder i trosorna till næsta vægning før om jag så ska snickra ihop min egen våg som inte visar siffror men skriver ronnie ær frisk och stark och bæst i displayn så ska jag vinna.

jag vinner før att jag e lejon och jag vinner før att jag e stark...æven om det nu ska genomføras med en åttaårings genomslagskraft med hjælp av våld och vilja och lite vaselin...

Kommentarer
Postat av: emkatten

saaaaaaknar min piratprinsessa! kan jag komma i lutet av februari? behöver dig också vet du ju...

Postat av: Jasmina

alltså människa du är stark och riktigt modig! jag blir nästan glad över att se någon som är så sjuk som du och kunna bli mogen nog o ta tag i det! För trots allt anorexin är bara en jävla kritiker som inte ens finns, och ja förstår dig. kämpa på! :)

2008-12-18 @ 20:36:31
URL: http://innerdarkness.bloggagratis.se
Postat av: Jasmina

alltså människa du är stark och riktigt modig! jag blir nästan glad över att se någon som är så sjuk som du och kunna bli mogen nog o ta tag i det! För trots allt anorexin är bara en jävla kritiker som inte ens finns, och ja förstår dig. kämpa på! :)

2008-12-18 @ 20:37:19
URL: http://innerdarkness.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback