jag orkar inte



 
jag vill inte funka idag...

jag har haft en konstig ångesthelg där jag som vanligt när jag är i malmö hos petra trott att jag varit frisk och sund och alldeles normal...

men det är jag ju inte

så det blir bara kaos av alltihopa...

det är så kluvet

jag längtar hem till min kontroll men jag vill inte åka hem för hemma e jag sjuk. jag är helt ostabil här men på nåt sätt friskare...de e kanske lite friskt att va ostabil jag vet inte? hemma e jag sjukt stabil men sjukligt sjuk...

imorn ska jag rodda upp med tusen vitkiga saker...alldeles för många viktiga saker...jag fattar inte hur jag ska klara så många vitkiga saker på en och samma dag när jag somliga dagar inte ens klarar av att hålla reda på min egen överlevnad...

to do list of tomorrow

åka bussen från malmö äckligt tidigt så pass tidigt att jag hinner fram till stolpegårdens jävla anorexiaklinik kl 9.00 imorgon bitti...jag kommer anlända misslyckad utan de papper jag borde ha med mig så dan startar rätt keff...min planering har alltså sprucikt redan innan den börjar...

träffa claus anton på vesterbro som kanske kan erbjuda mig ett litet rum att bo i någonstans vid lunch

ordna med skattekort på skattekototoret

hämta hår i skåpet på skolan till hårkund som kommer kl 15.00

göra hår på hårkund kl 15

dö i sängen, dricka sprit och gråta mig till sömns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback