ingrediences for a perfect happy lifestyle...

dumdidmudidum...

jag kedjeröker cigaretter
nynnar för mig själv
och försöker komma på varför det går fel när det går fel


"if it makes you haaaaappyyyyyy.....it can´t be that baaaaaaaaaad....
if it maaaakes you haaaappyyyyy.....
...so why the hell are you sooooo saaaad...."

jag pallar inte stå emot trycket helt enkelt, jag e galen, jag e svag jag e stark, jag måste göra som Ingolf säger och han säger ladda upp bilder på Strawerry Daquiri ingredienser nu så då gjorde jag det...

sooo.... här är de!!! mina HAPPYSNAPS!

det som gör mig lycklig

min ultimata livscocktail

den ser ut så HÄR>>>

du behöver en stor flaska BACARDI RUM
(jag borde få spons för det här e fan gratis reklam på högsta nivå)
181460-9
VANILJESOCKER
(kanske liiiite mindre än på bilden)
181460-7



JORDGUBBAR
i massor satsa på 250 gram iallfall om de e frysta

181460-6

GRENADNE
jag reklamerar inte för nåt speciellt märke här men det finns nån jävel på Netto med limesmak som e favvo just nu iallfall
181460-5

IS I MASSOR
alla vet hur man gör is??? right! men ta inte för mycket is... det blir slaskigt snabbt och dödar romsmaken...
181460-10

OCH DU FÅR.....

>>>>

181460-2

ETT FUCKING HAPPY MOMENT MED DIG SJÄLV


tusen gånger bättre än nudlar och ketchup eller vad det nu är som ligger ett på tio i topp listan över studentdiettoppen...

well sucka...och de frågar mig varför jag dricker så mkt sprit...jag kontrar!!! vad är alternativet???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback