KLIPP UT MIG!!!

jag vill va ett frimärke ...

eller nej vänta jag vill va en etikett på en flaskpostflaska...

så skulle ni kunna slicka på mig lägga mig på lådan eller slänga mig i havet och gasta adios motherfucker have fun on the other side of the world!!!

sen skulle jag tillbringa den här dagen i runtskumpandes i en mörk säck med massa andra papperskallar på väg överallt och ingenstans

i might get lucky och vakna upp i söderhavet or i might get unlucky och vakna upp ingenstans

men allt är bättreä n här

för här saknas ALLT!!!!

ingen har tänt ljus, inte ens granen är tänd, när det värmdes lussebullar till frukost som JAG BAKAT så var det ingen som tänkte på mig, så jag fick ingen...jag är så känslig för sånt...

jag vill va med jag vill va delaktigt, tänk på mig kom ihåg mig . JAG JAG JAG! SE MIG FÖR HELVETE!!!

så jag sprang iväg på promenad, julbabdade, försöker göra allt rätt men allt är fel

nu sitter jag ensam i vardagsrummet och kollar på nån deppig dokumentär om nån dansk sjuåring med en dödlig sjukdom och lyssnar på läskig speldosemusik....


OM MAN VILL FÅ NÅT GJORT ORDENTLIGT SÅ MÅSTE MAN GÖRA DET SJÄLV

(>>>INSPIRATION här skulle jag vilja fira jul)

vad ska jag göra?

tända alla ljus, sätta eld på granen, börja spela julsånger på stereon, julbaka, slå in lite fler paket...

HUR GÖR MAN VAR E MANUALEN?

KAN INGEN SKICKA DEN TILL MIN MAMMA SÅ HON LÄR SIG HUR MAN GÖR RÄTT!!!

JAG VILL ATT DET SKA VA RÄTT MEN HÄR ÄR ALLT FEL!

så please slicka på mig och lägg mig på lådan nu, jag orkar inte....

Kommentarer
Postat av: anna

älskling..gumman..Åh..om jag bara hade en släde skulle jag komma och hämta dig bums!

hjärtat bankar för dig
*kramar*

Postat av: stephie

god jul!

2007-12-24 @ 16:16:38
URL: http://stephiesmode.blogg.se
Postat av: ronnie

anna: jag jobbar på att få upp julkänslan promise...

2007-12-24 @ 16:41:58
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Bilalalva

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2009-07-09 @ 12:02:36
URL: http://bilalalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback