tillbaka på jobbet

fan vad det hær suuuuuuger...

i eftermiddag ska jag dricka mig berusad och glømma att jag e tillbaka i den hær kukstaden...

jag hann va hemma i 20 minuter hos mamsen innan jag var tvungen att dra igen...under de 20 minutrerna låg jag på min handtuftade ikeamatta før två och fem och græt hejdløst som ett litiet barn...

skrek och skrek och græt att jag inte ville tillbaka att det fick va nog nu slut slut slut jag klarar inte danmark en gång till...

mamma gjorde matsæck, pastasallad med kokt ægg kyckling och vittbrødbaguett matsæck

i åre, nordnorge eller næsåker hade jag ætit alltihop med god aptit, rapat och putat med magen efter maten med ett stort leende (næstan iallfall)

nu var jag tvungen att slænga brødet, hælla ut pastan på golvet och mosa ægget i handen...

jag orkar inte med en vænda till..kan karusellen sluta snurra snælla snælla snælla

Kommentarer
Postat av: Maggan

Flytta hem igen för fasen Ronnie!!! Själv är jag lite hemlös för tillfället då jag o Danne har separerat efter 5½ år...*suck* Men en bra kvinna reder sig själv!
Kram

2007-08-08 @ 14:47:05
Postat av: ronnie

men oh noooooo!!!! vad tusan e det du sæger???
shit pommes det trodde jag ALDRIG!!!!
FAN nu måste jag ju hem ochdricka gravæ'øl med dig gumms!

Postat av: Maggan

Alla är lika chockade... Men det va rätt beslut trots allt, men helt klart en epok i mitt liv som e över...alltid tungt att separera även om båda tycker att det rätt....
Så nu fick du en anledning till att lämna Danmark o flytta hem igen....*S* ;-)

2007-08-09 @ 15:32:04
Postat av: Odinagnete

Lots of great info, keep up the good work!

2009-06-18 @ 09:49:10
URL: http://odinagnete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback