Svensk Sommaridyll på riktigt

hit kommer jag alltid komma tillbaka till... næsåker urkult...

i denna fantastiska trædgård men denna fantastiska utsikt satt jag och bloggade varje dag ;)

image312

min kamera suger men well well det ær en stor fors dærnånstans i bakgrunden...

image313

jag trotsade mørker och kyla och bloggade æven utomhus nattetid bara før att jag KAN!!!! i look like trash men efter en veckas monsterførkylning ø'ær det svårt att hålla fanan høgt...

image314

HITTADE SARA SISTA DAGEN FRAMFØR SCENEN!!!!

image315

vi kollade in Big Ass Barbeque før andra gången (en tredje skulle komma) och hejjade på våra medsystrar och deras grymt coola superfeministiska big kick ass show!

image316

Kommentarer
Postat av: linnéa

Åh vilken härlig natur :)

Postat av: Petra

ÅÅå vad najs att du fick en bild på Sara! kram

2007-08-10 @ 20:44:41
Postat av: Housestargateinfinity

Merci for all the wonderful writings

2008-01-09 @ 20:24:11
URL: http://housestargateinfinity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback