seriöst jag lever

nu har vi repat klart invigningen och jag ska köra handstående cirka 2 minuter med en liten tjej från cirkusgymnasiet...


när jag fick hennes utseende beskrivet för mig så fick jag höra att hon var kort och ganska mullig och definitivt inte såg ut som en handståendetjej.

hon kan inte väga mer än ett par gram mer än mig och så är hon huvet kortare men absolut inte MULLIG!!! vad fan e mullig egentligen? plufsig, fet, mjuk eller helt enkelt allt förutom anorektikst smal.

jag blir så trött, snart är jag väl också mullig då, trots att jag är långt långt från att ens ligga i närheten av ett rimligt bmi...trots att jag käkar alla mina mål mat utan att pilla bort och välja från så ligger min dagliga energinivå på under noll hela tiden. jag är konstant skittrött, inte sova trött men kan inte röra mig ordentligt trött...

det är man inte omman e lite mullig. då kan man gå en kvart utan att behöva fylla på med en glass, då kan man dansa till tre låtar utan behöva sätta si ner med huvet mellan knäna, då kan man koncentrera sig på att repa in sitt nummer i två timmar utan att behöva smyga in i köket backstage och stjäla mat för att inte svimma rakt upp och ner på plats

om man e mullig alltså

om man e smal kan man inte det

då kan man sitta som ett kolli och frysa och titta på när alla andra leker stojar runt skrattar och njuter av att leva

varför vill ni som inte är sjuka på riktigt hit? jag fattar inte? vad är det ni vill uppnå? varför vill ni inte leva era fullt fungerande liv och om ni tycker att ni har ifungerande liv varför göra det värre genom att beröva sig allt det som är kul och värt att leva för med massa skit ångest och demoner?

ge mig ett fucking jävla ärligt svar? är det för att ni vill bli snyggare?

tro mig, en riktig anorektiker är allt annat än snygg inför sig själv och inför andra. när ni blivit riktigt sjuka kommer ni inte orka byta strumpor, tvätta håret eller ens borsta tänderna. att duscha sminka sig och sätta på sig massa snygga kläder skulle kräva att ni åt den där mackan ni är livrädda för så då väljer ni hellre att sitta i ert sunk och skit och svett och bara glo för det blir man smalare av...

man måste äta för att orka va snygg...sorry guys...och på botten av karusellen väntar en kropp som är så vidirg och ful att trots att den ser ut som det ni kämpar för så vet ni innerst inne att den ser ut som skit och ingen ingen ingen skulle stå ut med att titta på den...så då gömmer ni er i stora stora tröjor och hoppas på att få va ifred i er missär...

have a nice trip there i am going somewere else...

jag är trött på att likna ett jävla monsterskelett, jag e trött på att va den som alltid är trött. jag hatar trötta och tråkiga människor. jag älskar mig själv när jag är levande. jag är så jävla cool och alla älskar mig, shit vad de älskar mig, jag blir helt förvånad över vilken dragningskraft min friksa sida har på folk. jag får inte va ifred...alla vill ha mer och mer och mer av mitt sanna jag och så fort jag tappar lite av det som är jag så försvinner dem igen. poff. borta. så det gäller att kämpa hela hela hela tiden.

ensam

det är det värsta

att kämpa ensam

men jag gör det och ju mer jag ger desto mr får jag tillbaka

i am back to rock the world and i am gonna do it tnight!

tnight i am back on stage again

sug på den ni suckers...

efter showen har vi roddat med vaniljvodka tranbärsjuice och lime... sparkling vanilla cosmoploitans for everybody...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är inte ensam i din kamp tillbaka.
Från att plåga sig själv till något man trodde var lycka är det nu dags att plåga sig tillbaka till något som kallas livet.
En jävla karusell är detta vi hamnat i, men många har blivit fria och det går. visst?

Postat av: Olavhedda

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2009-07-10 @ 10:17:54
URL: http://olavhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback