"Ohhh i am soooo sexy...."

igår lärde jag mig något av barbeque girlsen

varje gång man tänker tänka högt och köra en " ohhh myyy i am soooo tired" så heter det istället "ohhhh myyy i am soooo sexy"

gawd damn it rockers IT WORKS

ive been son crazy sexy cool today sprungit runt nästan naken helt ogenerad i soskenet och bara njutit av mina amaretto sourz...nu e jag lite rödrosig om kinderna och borde väl egentligen sova

punksen går på scenen kl 02.00 inatt sen nerriggning...ehhh jag tänker vara drinksupport och au pair men fuck no att jag orkar hjälpa till att rigga...de e fan barnarbete jag kommer göra allt fel och sluta med att jag får hela trossen i huvet och sitter som ett järnspett i marken till nästa urkultfestival

2 good news today

jag behöver inte jobba på måndag så jag kan stanna på grillfesten sista dan och åka bussen hem med punksen vilket sparar mig en fet kostnad för dyr och lång buss och tågresa med hor-sj

sen

helt sjukt

petra e du med nu

gissa vem jag springer in i

SARA BARGELL

mitt livs största kärlek!!!!!

om jag inte vore hetro hade jag friat och gift mig med henne för lääääänge sen

inatt e det du och jag sara du och jag

puss puss follks nu ska jag sippa vidare på mitt nya gift

Kommentarer
Postat av: Petra

saraaaaaaaaaaaaa! haha vad sjuukt, hälsa miljoner kramar o kyssar till henne!

2007-08-03 @ 22:12:10
Postat av: Ofelia

Thanks. ;) Det brukar ju trots all heta: en gång hästtjej, alltid hästtjej. Har hållt på i över 20 år nu - ridskola, medryttare, fodervärd, ägt flera hästar... Haft lite uppehåll då och då - men alltid återvänt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback